Slompefisk Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) ikke i mitten av konsollen, men av kontrolleren Endret 21. juli 2009 av jrmaster35 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 To ganger? Neida. ALT jeg vil ha på live (har 1 mnd gold gratis) tar for mye plass...! Har bare 500 mb.. (hvor kjøpe billig harddisk?) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvis noen vil legge meg til (vet ikke hva eller hvordan, men forstår det som at det går ann), heter jeg ikke overaskende jevrio. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ALT jeg vil ha på live (har 1 mnd gold gratis) tar for mye plass...! Har bare 500 mb.. (hvor kjøpe billig harddisk?) billigste hdd finner du på: http://dealextreme.com/details.dx/sku.21431 billigste 13mnd Gold finner du på : http://cgi.ebay.com/XBOX-360-Live-12-1-Mon...93%3A1|294%3A50 du må ha paypal for å handle på disse plassene Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 13 mnd gold? trenger da ikke mer enn den ene måneden som er gratis.. iallefall foreløpig.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 På den: http://dealextreme.com/details.dx/sku.21431 Hvor mye må jeg betale for å kunne hente på posthus? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 På den: http://dealextreme.com/details.dx/sku.21431 Hvor mye må jeg betale for å kunne hente på posthus? hvis du tenker på forenklet tolling så kommer det på rundt 100kr + moms for verdien av hdd. Så ca. 190kr i gebyr og moms. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ca 600kr. Selv kjøpte jeg denne http://cgi.ebay.com/New-20GB-Hard-Disk-Dri...%3A1%7C294%3A50 Og den kom da på ca 180kr ferdig levert. Så det blir litt opptil degselv hvor mye du vil legge i det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Vil iallefall ha 60 GB, liker å ha litt plass, skal nok legge spillene mine inn på xboxen så jeg slipper den plagsomme lyden fra dvd-rom.. Og.. sykt stor forskjell mellom scart og hdmi.. Skal til danmark (kanskje) når min ferie begynner skikkelig, er det noe billigere der? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 det går også rykter om en større hdd fra microsoft, men det kan ligge flere mnd. fram i tid. Nå som games on demand og netflix blir større med sommerens oppdatering trenger man en stor hdd. Min 120gb er ihvertfall full hele tiden Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Ok, Rett under "play" i videoer iallefall har man en slett funksjon.. prøv den Nå skal jeg chippesnart, så vet ikke om jeg gidder å kjøpe en xbox harddisk. For BF:BC var ikke såå gøy på internet.. Eneste jeg går glipp av, er demoer o.l., hvis de ikke er tilgjengelige andre plasser. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 vel meninga med harddisk er vel stort sett for at man skal innstallere spella slik at dvd drevet ikke snurrer sinnsykt mens man spiller. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Litt n00b spørsmål, men hvordan legger man spilla inn? Har nylig kjøpt meg x-box og har egentlig ikke tittet stort i menyen, bare spilt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 gå på game libary eller noe sånt, trykk på spillet du har i cd rom så install to hard drive? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 vel meninga med harddisk er vel stort sett for at man skal innstallere spella slik at dvd drevet ikke snurrer sinnsykt mens man spiller. Eller å laste ned masse Arcade-spill. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vil iallefall ha 60 GB, liker å ha litt plass, skal nok legge spillene mine inn på xboxen så jeg slipper den plagsomme lyden fra dvd-rom.. Og.. sykt stor forskjell mellom scart og hdmi.. Skal til danmark (kanskje) når min ferie begynner skikkelig, er det noe billigere der? Danmark har de samme prisene som i Norge, i danske penger. Og kursen gjør så det blir dyrere å kjøpe i Danmark, det fant hverfall jeg ut, litt for sent dog Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er 100% positivt at Live er en betalingstjeneste. Når et spill med online-muligheter er ferdig blir hele serverdriften og alt slikt lagt i hendene på Microsoft, istedenfor at utviklerne selv må styre med servere av varierende kvalitet som på PSN. Har både PS3 og 360 selv og i 95% av tilfellene får du en mye bedre spilleglede online med 360. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Bare så jeg har sakt det: Call of Duty 4 er best på PC. Jeg synes generelt FPS spill er best på PC. Men f.eks. The Bourne Conspiracy (som jeg kjøpte samme dag som xbox som å kunne prøve litt)var veldig bra med kontroll. Fant også ut at jeg kunne spille Xbox 360 på pc skjermen min med adapter:P... uten lyd:( BTW: Fungerer USB nettadapter? Eller MÅ jeg ha den driten MS selger? Hvis ja, så driter jeg i LIVE. Får "nyte" 1 mnd gratis. Før jeg chipper og mister LIVE(tror jeg iallefall). Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg kobler xboxen til Live via en laptop. Er kobla til nettet med trådløst på laptopen, så kobler jeg i TPn og bridger den trådløse og den "vanlige" nettverkstilkoblinga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå