Gå til innhold

Vurderer å vurdere å kjøpe xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil iallefall ha 60 GB, liker å ha litt plass, skal nok legge spillene mine inn på xboxen så jeg slipper den plagsomme lyden fra dvd-rom..

 

Og.. sykt stor forskjell mellom scart og hdmi..

 

Skal til danmark (kanskje) når min ferie begynner skikkelig, er det noe billigere der?

Danmark har de samme prisene som i Norge, i danske penger. Og kursen gjør så det blir dyrere å kjøpe i Danmark, det fant hverfall jeg ut, litt for sent dog :p

Lenke til kommentar

Det er 100% positivt at Live er en betalingstjeneste.

 

Når et spill med online-muligheter er ferdig blir hele serverdriften og alt slikt lagt i hendene på Microsoft, istedenfor at utviklerne selv må styre med servere av varierende kvalitet som på PSN.

 

Har både PS3 og 360 selv og i 95% av tilfellene får du en mye bedre spilleglede online med 360.

Lenke til kommentar

Bare så jeg har sakt det:

 

Call of Duty 4 er best på PC.

 

Jeg synes generelt FPS spill er best på PC. Men f.eks. The Bourne Conspiracy (som jeg kjøpte samme dag som xbox som å kunne prøve litt)var veldig bra med kontroll.

 

Fant også ut at jeg kunne spille Xbox 360 på pc skjermen min med adapter:P... uten lyd:(

 

BTW: Fungerer USB nettadapter? Eller MÅ jeg ha den driten MS selger? Hvis ja, så driter jeg i LIVE. Får "nyte" 1 mnd gratis. Før jeg chipper og mister LIVE(tror jeg iallefall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...