TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Altså, jeg er ikke så sikker enda.. Men, frister å kunne spille uten å sitte 50-60 cm fra en skjerm.. og heller sitte i sofa. Hva burde jeg velge? Er spillene dyre? Hvordan er Live greia? Går det ann å bruke mus og tastatur? (tråløst) Grunnen til at jeg fikk lyst på kommer bl.a. av at jeg har hatt (har 7 dager igjen) sommerjobb, og etter alt det slitet (nei, er ikke så morro..), så vil jeg kjøpe meg belønning. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Nye spill er dyre, ihvertfall i Norge (rundt 500kr), men det er de på PS3 også. Live er fantastisk, men koster 400-500kr i året. Du kan bruke tastatur (men ikke mus), men ikke i spill. Jeg har selv en Xbox, og spiller nesten hver dag. Fantastisk konsoll. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Live koster 250,- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Live koster 250,- Når satt de ned prisen? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Det har alltid vært så billig om du kjøper abbonementet online, og ikke fra MS direkte. Om du skal kjøpe et produkt springer du vel ikke til den dyreste plassen? Kjøp gullabbonementet online, f.eks fra maximuscards.com. Ser at de er fri for 12+1 mnd kort så da koster 12 mnd 270,- pr idag. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Har hørt det er ca 300 kr for live, så eier du det for allid? (til ms går konk) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Får jeg poeng og sånt uten live? Hva gjør egentlig live? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Poeng må kjøpes utenom. Live gjør at du kan spille online mot andre, blant annet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Live er navnet på online tjenesten. Det finnes 2 forskjellige typer live: Sølvabbonement - gratis Gullabbonement - koster penger (som nevnt over ca 270 i året) Med sølv kan man ikke spille online men man kan gjøre alt det andre. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Alt det andre er..? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Slike poeng mener du? Det kan du bruke til å kjøpe spill, addons til spill du har(feks maps) osv Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Mener sånne poeng du får når du spiller. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Alt det andre (utenom å spille) er å browse spill, demoer, videoer, DLC osv og laste det ned. Gullabbonement er for å spille bare. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Ok. Vet ikke om dette er lov til å spørre om.. men.. er det veeldig risky å chippe? Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Nah... Ekke veeeldig risky om du veit åssen du skal fikse det. Bare et lite tips, så syns jeg egentlig du burde skaffe deg PS3. Selv har jeg begge men syns at PS3 er MYE bedre enn X-360. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Ok. Vet ikke om dette er lov til å spørre om.. men.. er det veeldig risky å chippe? Ja, det er risky å chippe. Men å flashe derimot, er ikke risky og er mye sikrere. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Siden ingen sier noe mer om flashing, spurte jeg på annen side. Kan jeg uten problemer flashe, kan det være jeg begynner å vurdere det (må finne ut lønn først..), kanskje jeg bare vurderer å kjøpe, og ikke vurderer å vurdere det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Da var det gjort. Har kjøpt Xbox 360 Arcade. Kan jeg dytte inn helt vanlig harddisk? OG hvordan går jeg ut av spill? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Lol, trykk på Xbox-knappen(den store X'en på midten av konsollen) så trykker du Y så trykker tu yes. Da kommer du tilbake til dashboardet. Btw, kjøp spillene dine online, mye bra tilbud. Sider som feks Play.com, thehut.com og playasia.org er gode sider. Edit: Double Post Endret 21. juli 2009 av Budjav Lebac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå