Gå til innhold

Samsung s 5230


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en samsung s5230 i nå snart 3 uker. Veldig fornøyd med telefonen, og blir stadig overrasket over innhold mot pris (telefonen kostet ca 1800 + forsikring, uten ab.).

Den bruker samsungs touch wiz op, og personelig jeg er veldig fornøyd med det. Telefonen har altså et lite panel med widgets på skjermen, og der kan man ha widgets man ofte bruker, som ny sms, favoritt kontakter og kalender, noe som er veldig kjekt.

Før s5230 hadde jeg en SE, men samsungen er såpass brukervenlig at overgangen ikke er vanskelig, selv for en som vant med et annet merke. Det jeg liker best med den er at det er enkelt å skrive meldinger, man kan både ha qwerty tastatur og "vanlige" taster (altså slik det er på tlf uten trykkskjerm).. Telefonen er også rask og har en fin og klar skjerm. Kameraet er helt OK, det tar bra bilder hvis det er nok lys og ute fungerer det fint, men har desverre ikek blitz lampe, og er det mørkt i rommet blir det fort uklare/mørke bilder. En annen ting jeg savner litt er flere spill, det er kun ett "spill", et par terninger man kan kaste ved å riste i telefonen. Men selv om dette er en billig mobil, har den gps, eller google maps da, har brukt det et par ganger og fungerer bra.

Lyden på telefonen er ikke super duper, men headsettet som følger med er det bra lyd i.

Telefonen har også microSD utgang. Negative ting er jo at den ikke har 3G og Wi-fi, men dette er ikke noe jeg personlig savner og trenger, så det spørs om du vil ha det eller ikke.

 

Ellers er telefonen tynn og får plass i lommen uten problemer. Så om du trenger en telefon til å ringe/sende tekts meldinger med, men som også har litt ekstra og er fin å se på, vil jeg anbefalle deg s5230.

 

Er du ute etter en mer avansert telefon, ta en titt på storerboren Jet.

 

Du kan også søke på samsung star på youtube, er en del videoer der om s5230

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

må si meg veldig enig med innlegget over.

men en annen ting som er litt irriterende er att viss du går inn på widget instillinger, og ønsker att flere widgets skal vises i remsen til venstre på skjermen skal vises, vil alle vidgets du har på skjermen fra før bli borte. Er ikke verre enn å trekke dem ut igjen, men som sagt litt irriterende.

 

Også det att alle kontaktene mine sitt navn ble snudd på hode fra den SE eg hadde før.

 

Utenom dette er det ein utroleg stykke "telefonkunst" som gjør alt du trenger, på ein stilfull og enkel måte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har også denne telefonen og den er ikke mange ukene gammel. Men fra dag en har batteriet vært helt elendig og den må lades hver eneste natt. Var det jeg som gjorde noe galt da jeg ikke ladet den helt opp før jeg tok den i bruk? Går det muligens ann å skru av noe som drar mye strøm? Eller er det bare noe helt feil med batteriet? Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...