Gå til innhold

Feilmelding under installasjon av Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Eg har ei bærbar maskin (HP Pavilion dv6000) som kræsja for ei stund sidan. Den hadde Windows Vista Home Premium installert frå før, men eg tenkte eg skulle installere Windows 7 no.

Eg boota Win7-CD-en og venta til alle filene var ferdig lasta. Men etter at eg hadde klikka "install", kom feilmeldinga opp:

"A required CD/DVD drive device driver is missing. If you have a driver floppy, CD,

DVD, or USB flash drive, please insert it now.

Note: If the Windows installation media is in the CD/DVD drive, you can safely remove it

for this step."

Eg var ikkje heilt sikker på kva som meintest med det med ein gong, men kom fram til at dei måtte meine at drivarane for det optiske drevet mangla. Ok, så eg googla det ei stund, men fann ikkje drivarane nokon stad. Men så kom eg på at søstera mi har samme maskin, så eg lånte den, opna device manager og fann fram til kva drivarane heitte. Deretter fann eg dei blandt Windowsfilene, kopierte dei til ein minnepenn og prøvde på nytt... Utan resultat... Minnepennen var tilsynelatande tom, sjølv om filene låg der. Så no er eg ikkje heilt sikker på kva eg kan gjere. Det ser i alle fall ut til at det ikkje er riktige drivarar eg fann...

Nokon som har ein idè?

På førehand, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det står slik det skal. Uansett fekk eg fekk jo starta installasjonen...

har ikke så stor oversikt laptopèr..er den for gammel for W7 kanskje?, har du en beta av w7 eller en nyere RC? kanskje en annen versjon av W7 vil fungere bedre..?

Lenke til kommentar

Nei, det har nok ikkje med det å gjere. Maskina er ikkje spesielt gammal, kjøpt i fjor vår, og meir enn kapabel til å køyre Win7 (Win7 RC). Eg prøvde også med Vista og XP, men der ville ikkje eingong CD-en boote... :ermm: Fryktar at CD-romen er øydelagd på eit vis. Litt rart likevel, då den bootar Windows 7 heilt fint...

Eg fann forresten nokon som hadde eit liknande problem via google, men det stod ikkje noko om korleis dei løyste problemet. Derfor verkar det litt rart om det er noko som er øydelagt. Lite sannsynleg å finne fleire med same problemet då...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...