Gå til innhold

Fifa 09 - Er det mulig å ha 6 brukerstyrte lag i turnering?

tfh90

Anbefalte innlegg

Satt med 5 kamerter i går kvell og skulle spille turnring på fifa 09. alle ville ha eget lag, men når vi oprettet en turnering og skulle hake av lagene vi ville ha fikk vi bare velge 4 som var brukerstyrte. vi klarte ikke å finne noen turneringer hvor vi fikk velge hvet vår lag, men bak på coveret står det jo 1-7 spillere. Noen som vet hvordan vi kan få til dette??

Endret av tfh90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt med 5 kamerter i går kvell og skulle spille turnring på fifa 09. alle ville ha eget lag, men når vi oprettet en turnering og skulle hake av lagene vi ville ha fikk vi bare velge 4 som var brukerstyrte. vi klarte ikke å finne noen turneringer hvor vi fikk velge hvet vår lag, men bak på coveret står det jo 1-7 spillere. Noen som vet hvordan vi kan få til dette??

Jeg tror ikke det går an å styre mer enn 4 lag i en turnering. Det at det står 1-7 bak på coveret vil si at 7 stykker kan spille samtidig i samme kamp.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det går an å styre mer enn 4 lag i en turnering. Det at det står 1-7 bak på coveret vil si at 7 stykker kan spille samtidig i samme kamp.

hmm okay. litt kjipt det da men... Men mente på at vi hadde spilt mer enn 4 med forskjellige lag på fifa 08.. er ting blitt endret eller bare jeg som husker feil?? :D

Lenke til kommentar

hmm okay. litt kjipt det da men... Men mente på at vi hadde spilt mer enn 4 med forskjellige lag på fifa 08.. er ting blitt endret eller bare jeg som husker feil?? :D

Jeg har aldri prøvd å spille med så mange lag før, så jeg skal ikke si noe sikkert. Men jeg vet at når du velger hvilke lag du vil styre så står det på skjermen en plass maks antall menneskestyrte lag. Jeg husker desverre ikke hvor mange det er.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...