ftbllftbll Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja trenger å skaffe meg en ny og ordentlig bag. Tenker ikke en trillekoffert, men en som både har jul og kan brukes på flyplasser og lange reiser og en som jeg kan bruke på hytteturer etc der jeg muligens kan bære den som en ryggsekk. Har sett på denne: http://www.oslosportslager.no/produkt/the-...l-bag-5336.aspx En ypperlig bag med god kvalitet, dog litt høy pris pga north face. Den kan bæres som en ryggsekk og, men har ikke jul. Vet noen om steder med godt utvalg for slike bagger jeg beskrev? Sportsbutikker eller Morris og slikt? Takk for svar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 de eneste stedene jeg vet om som har godt utvalg av slikt er diverse store sportsbutikker. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det finnes spesialbutikker som f.eks. Morris Selv har jeg kjøpt mer en Samsonite® Detour 3, 29", til $ 119 + tax, men har ikke fått brukt den til annet enn en hjemreise fra USA. Jeg vet ikke om den er tilgjengelig i Norge, men jeg ser at Amazon.com har den i forskjellige størrelser. Frakt, mva. og gebyrer tilkommer selvsagt, men jeg vil tippe den koster det dobbelte om du finner den i en norsk butikk. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Slike finnes det uendelig av. En jeg trenger er en som har hjul, bære håndtak og bæreseler som på en sekk. Har sett en bag som hadde dette på Inter Sport fra Fjellreven, men den var litt dyr og kostet 1300kr. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så uendelig mange i bra kvalitet og med hjul har ikke jeg sett. Å finne den med ryggsekkfungjson i tillegg kan nok bli vanskelig. Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå