Misterious Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Har hatt strekkmerker i armer nær bicepsen for lenge siden.. Jeg trur årsaken til dette at jeg har trent mye før, spesiell biceps-trening og huden sprekte seg so fekk jeg strekkmerker.. Det ligger mellom bicepsen og underarmer...Fins det noen krem som jeg kan bruke å få vekk eller noe lignande?! Endret 20. juli 2009 av Misterious Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 har akkurat det samme. du er nok stuck med det resten av livet Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 So, de går ikke an å få dei vekk?! Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Såvidt jeg vet: nei. Har strekkmerker etter trening selv, though mine er på lår/rumpe etter aktiv alpint-kjøring. Beste og morsomste måten å trene rumpe og lår på! Endret 20. juli 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
Heidi... Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Eneste måten å få de vekk på er dyr, privat laserbehandling,(Siden dette er kosmetisk.)hvor man heller ikke kan garantere at de går helt vekk. Men mindre synlige vil de nok ble. Om de er blå-lilla nå, vil de også blekne og bli hvitere med årene. (Og dermed mer synlig jo brunere du er.) Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, dei har blitt hvite farger no.. Og dei viser godt for har veldi brun hudfarge... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 De blekner veldig etterhvert, men det kan ta litt tid. Da jeg begynte få pupper vokste de veldig fort frem, og jeg fikk derfor strekkmerker, men de synes nesten ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 - For det første så vil de fleste strekkmerker blekne betydelig med tiden, i begynnelsen er de ofte blårøde men de vil etter hvert nærme seg hudfarget. - Det er også greit å bruke vanlig hudkremer for å sørge for at huden over merkene er så myk og frisk som mulig, her er aloe vera kremer et godt alternativ. - Man bør også være flink med å trene musklene i området med strekkmerker, slik at disse blir stramme. Da vil også huden strammes og merkene vil ikke synes så godt. - Det å være ute i solen og få farge er også bra og vil føre til at merkene blir mindre fremtredende. - Det er også viktig med et sunt og variert kosthold slik at huden får den næringen den trenger, og selv om det å legge på seg mye ikke er bra med tanke på strekkmerker, så er overdreven slanking vel så ille siden dette vil fjerne underhudsfettet og føre til at all strekk belastning på magen vil bli tatt av huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå