usmart Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Er det noen som veit om et sted noen tar i mot pakker for folk i Strømstad? Har en pakke på vei og siden den går med interlink/dpd så vil ikke posten ta den imot og interlink kan ikke møte meg i strømstad,de MÅ ha en adresse og levere til. Endret 20. juli 2009 av usmart Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 "..de MÅ ha en adresse og levere til. " --------------- Husker du ikke din egen adresse ? Lenke til kommentar
usmart Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg har ordnet adresse nå.men... jeg får plutselig sporet pakken på posten.se så det virker som om det er posten som frakter den,rart det ikke går med poste restante da. Spesielt siden DPD har avtale med posten i sverige og frakter all utenlands pakker for dem Endret 21. juli 2009 av usmart Lenke til kommentar
usmart Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 "..de MÅ ha en adresse og levere til. "--------------- Husker du ikke din egen adresse ? Poste restante,england,sverige,moms, EU indre marked Sier det deg noe eller svarte du bare utenom og tenke deg om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå