Mummimamma Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) *** Endret 25. august 2009 av Mummimamma Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Høres da ut som en dårlig idé å ha en tam fugl hvis du allerede har en katt som er glad i å fange fugler? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Du burde rose katten. Den ser ikke forskjell på det å fange en mus og det å fange en fugl. Endret 20. juli 2009 av Pseudopod Lenke til kommentar
Mummimamma Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Fuglen døde så problemstillinga er ikke lenger aktuell. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Katten var sikkert drittstolt. Jeg husker vertfall at jeg så godt hvor stolt katten min var når den kom inn å la en fugl på gulvet foran meg. Men jeg tror ikke det er så mye å gjøre med fuglen, selv om den er levende er den sikkert skadet. En ting du kan gjøre hvis du ikke vil at katten skal komme inn med fugler er å kjøpe et halsbånd med en bjelle på. Men det må være ganske frustrerende for katten å ikke klare å fange det han jakter på lengre.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg mener katter bør få jakte på hva de vil, uansett om en kanskje synest noen av byttene er søte. Om man ikke vil at katta skal ta den med inn så bør man kanskje heller bære katta + byttet ut av huset i stedet for å bruke noen bjelle eller lignende. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Neste gang det skjer så ros katten veldig, og gi den noe digg - så mens den er opptatt med å spise belønningen kan du prøve å redde hva enn det er han fanget Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Neste gang det skjer så ros katten veldig, og gi den noe digg - så mens den er opptatt med å spise belønningen kan du prøve å redde hva enn det er han fanget For da redder man de neste 40 fuglene den forbinder med godbiter og ros? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kommer katten inn med en Hortulan, Lomvi eller annen fugl som finnes på rødlista, så er det vel grunn til å stoppe den Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 I henhold til retningslinjene §1 påpekes det at det ikke er tillat å redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg