Halpz Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 I familien vår har vi et par bærbare, alle unntatt min er med XP, jeg har selv vista. Problemet er som følger: det trådløse nettet mitt detter ofte ut, og de gangene jeg er kobla til er hastiheten lav. Jeg har Intel WiFi Link 5100 AGN innebygd i maskina, som er en Acer Aspire 5930. Søskena mine har null problemer med nettet, det detter sjelden ut, er stabilt og har høyere fart enn min oppkobling. Den trådløse routeren er en Tilgin som vi fikk med fra Tafjord Mimer. Jeg har oppdatert vista og lasta ned den nyeste driveren manuelt fra Intel sine nettsider 30. mai. Ver så snill hjelp meg!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er veldig mange som sliter med dette kortet og Vista. Ser ikke ut til at det finnes så mange muligheter til å fikse det heller. Noen andre muligheter: Kjøpe annet mini-PCI trådløskort som fungerer med Vista. Kjøpe PCMCIA-kort om du har slot på PC. Kjøpe en trådløsdongle med USB. Mini PCI finner du på ebay.com for ca 100kr. De andre har dealextreme.com for ca samme pris. Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Så kortet fungerer bedre på maskiner med XP? Har i tankene å få inn XP på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå