Flimzes Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 De kan det ja? En innstilling som har gått forbi meg på de fleste pcer. Og så er det "bare" å skaffe seg et gps program, og "bare" å kjøpe en carputer, vs denne lille enheten som bare funker og koster et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 hehe, føler en liten arroganse-gutt her.. google maps, google earth, GPS speed viewer er alle gratis program som kan brukes i denne sammenhengen, man trenger ikke på langt nær en "carputer", du trenger en liten bærbar pc, som du kan bruke til mye mer enn å bare vise farten, koster ikke mer enn et par tusen lapper, så har du en knall pc for og prosjisere i ruten, å for å ta med på ferie etc. - Jeg mener jo selvsagt for dem som er mer interessert i noe mer avansert enn en dingz til 200 kroner.. - Med en pc, så har du muligheten til og lage egne fargeskjemaer, koble til mer avanserte ting, slik som gir, turteller, bensin måler, kompressor måler etc. - Da nærmer man seg en god løsning, er du kun interessert i å vise kun fart i framruten, så er det sikkert en god løsning å kjøpe seg en dingz til et par hundrelapper. Så det er faktisk _bare_ å skaffe seg et GPS program, og _bare_ kjøpe en pc, særlig når du er ute etter å få så mye mer enn en monokrom skjerm med gps. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hmm, han så etter noe som kostet 200, forslaget kostet rundt 4000... en faktor på 20 er da ikke så ille... Uansett vil du fortsatt få et speilvendt bilde. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 FYI: Jeg har aldri sagt noe om prisklassen på det jeg leter etter. Uansett har jeg lagt dette prosjektet litt på vent nå, men takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå