Klossmajoren Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) hei, jeg skrev nettop et laaaangt innleg om å tjene penger på internett, men innlegget mitt ble borte pluttselig.... så jeg skriver ikke langt nå bare kort om dette... jeg lager step by step greie så dere lett finner fram og kan starte å tjene penger med en gang! 1. gå til: ********************************************** 2. klikk på registrer (du trenger ikke gi fra deg bank kort nummeret ditt eller noen slik informasjon!) 3. fyll inn enkel informasjon om deg selv, e-mail osv... 4. nå har du en bruker, og du kan starte å tjene litt cash! bare gå til ''surf ads'' da vil det komme opp en liste med noen linker. trykk på en link, da vil du komme til en internett side, øverst på siden teller ned en klokke fra. 30 sek, vent til denne går ned til 0.... 5. gå dermed tilbake til brukeren din, så vil du se at du har tjent 0.02$ 6. det er ingen grense for hva du kan cashe ut, så hvis du har tjent 0.05 så er det bare å trykke cashout, og velge hvor du vil at pengene skal komme til ( paypal eller alertpay!!! ) 7. i overskriften står det PTC som er forkortelse for Paid To Click 8. du kan sikkert tro at dette er tull eller scam, men dette er 100% ekte, og jeg har akkuratt sendt 0.04$ til paypal brukeren min, jeg skal prøve å få opp et bevis av det!, du kan også søke på youtube... 9. og hvis du går til sidens forum vil du også finne masse paypal eller alertpay bevis på at folk har blitt betalt! her er noen linker til paypal, alertpay og siden du trenger for å tjene pengene!: --------------------------------------------- ***************************************** ----------------------------------------------- Endret 20. juli 2009 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Reklamering på forumet strider mot våre retningslinjer, og kan ved gjentagende reklamering faktureres etter gjeldende takster hvis det fortsetter. https://www.diskusjon.no/guidelines Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg