InToRv Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 nå har det seg slik at jeg og 3 venner har flyttet ut i en leilighet midt i Oslo, problemet er bare at ingen av oss er noe særlig glad eller flinke til å rydde. Så nå ser leiligheten helt jævlig ut. Derfor trenger vi noen som kan rydde og vaske leiligheten 1-2 ganger i uken. Er det noen som vet om noen profesjonelle "selskaper" som tilbyr slike tjenester? Merk at vi trenger noen som kan rydde og vaske, ikke en slik vaskehjelp som krever at det skal være ryddet så personen kan vaske kjøkken og gulv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
polodame Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva med Mor? hehe vi er kjekke å ha ikke sant . Hilsen en mor Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Nja en gang må vi bort fra mammadalt stadiet også Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vi hadde en avtale med Kleinservice etter en fest. De kom aldri. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Hjelper ikke stort Lenke til kommentar
Phontzyne Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hør med www.citymaid.no tlf. 4000 6330 Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 TV2 hjelper deg bestilte vaskehjelper fra slike firmaer som Citymaid en gang husker jeg, og spionerte på dem med skjult kamera. En av dem stjal en 20-kroning, og litt sånt pjusk, men det var også en som forsynte seg av barskapet. Er det ikke en hjemmeværende nabo eller liten pode som kunne tenkt seg en times arbeid nå og da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Pleier å være en del lapper rundt om kring i butikker og sånt i nærområdet fra hjemmeværende damer som vil tjene noen ekstra penger. Det pleier å være svart, men who cares? Bare pass på at det er noen hjemme hver gang, så slipper dere bekymre dere for at det skal forsvinne 20-kroninger Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er det ikke en hjemmeværende nabo eller liten pode som kunne tenkt seg en times arbeid nå og da? Tenkte jeg også på kanskje dere kan henge opp en sånn lapp på ett kjøpesenter med Nr og info? Sikkert noen som ikke har noe imot og rydde i en time for en hundrings. Synes likevel dere skal skjerpe dere og rydde opp litt selv det er ikke så utrolig krevende, så kan dere heller sikkert få en 15 åring elns til å ta oppvasken,ta ut søpla, støvsuge, vaske litt og sånne ting. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det forbauser meg om det ikke finnes sånt midt i tjukkeste Oslo. Dere har til og med myntvaskerier der nede. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ikke mange :| Jeg har vært uten vaskemaskin i noen uker om gangen flere ganger ifm. flytting, og det er HELVETE å få vasket klær. Venner to the rescue! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå