Gå til innhold

Rydde/vaskehjelp i Oslo området?

InToRv

Anbefalte innlegg

nå har det seg slik at jeg og 3 venner har flyttet ut i en leilighet midt i Oslo, problemet er bare at ingen av oss er noe særlig glad eller flinke til å rydde. Så nå ser leiligheten helt jævlig ut. Derfor trenger vi noen som kan rydde og vaske leiligheten 1-2 ganger i uken.

Er det noen som vet om noen profesjonelle "selskaper" som tilbyr slike tjenester? Merk at vi trenger noen som kan rydde og vaske, ikke en slik vaskehjelp som krever at det skal være ryddet så personen kan vaske kjøkken og gulv.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV2 hjelper deg bestilte vaskehjelper fra slike firmaer som Citymaid en gang husker jeg, og spionerte på dem med skjult kamera. En av dem stjal en 20-kroning, og litt sånt pjusk, men det var også en som forsynte seg av barskapet.

Er det ikke en hjemmeværende nabo eller liten pode som kunne tenkt seg en times arbeid nå og da?

Lenke til kommentar

Pleier å være en del lapper rundt om kring i butikker og sånt i nærområdet fra hjemmeværende damer som vil tjene noen ekstra penger. Det pleier å være svart, men who cares?

Bare pass på at det er noen hjemme hver gang, så slipper dere bekymre dere for at det skal forsvinne 20-kroninger ;)

Lenke til kommentar
Er det ikke en hjemmeværende nabo eller liten pode som kunne tenkt seg en times arbeid nå og da?

Tenkte jeg også på kanskje dere kan henge opp en sånn lapp på ett kjøpesenter med Nr og info? Sikkert noen som ikke har noe imot og rydde i en time for en hundrings. Synes likevel dere skal skjerpe dere og rydde opp litt selv det er ikke så utrolig krevende, så kan dere heller sikkert få en 15 åring elns til å ta oppvasken,ta ut søpla, støvsuge, vaske litt og sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...