Krankemot Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Venstre har også lansert en låt til til valgkampen, og jeg tror den vil vekke oppsikt når den spilles for folk... http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/512602 Hvordan tror dere denne sangen vil påvirke valgresultatet? -Snorre Endret 8. juli 2009 av Snobjorn Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er dette seriøst? Jeg for min del fikk minimalt med lyst til å stemme Venstre etter å ha hørt denne låta. Høres mest ut som en sketsj fra en skolerevy, eller noe. For Venstres skyld, burde de egentlig la være å lansere denne sangen. Jeez... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Aldri så galt at det ikke er godt for noe. (men tror ikke dette har noe å si på valgresultatet) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Haha, synes det er litt kult med disse sangene jeg, men hjelper nok ikke noe på oppslutningen Bare meg eller lignet denne litt på FrP-sangen forresten? Ros til FrP og Venstre for morsomme sanger, fikk i det minste en god latter. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jesus Christ, ble dette tatt opp på nachspiel etter å ha blitt skrevet i fylla? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Venstre har mye godt på lager de! Unge Venstre - Fremtiden til ungene Se filmen hos Youtube Unge Venstres valgkampvideo :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ikke mer, ikke meeer! Alvorlig talt. Har de fått en eller annen medieklasse til å lage propagandamateriale for seg, eller? Etter dette virker jo Venstre (og Unge Venstre) som intet mer enn et halvseriøst lekeparti. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Slike sanger er waste of money, og har ingen innvirkning på valgets resultat, det vil i alle fall ikke være målbart. Det er nå femti år siden en valgjingle sist fungerte (hihi), og det var "I like Ike". Norske partier har gått multimedialt kanakas, og virrer frem og tilbake uten mål og mening (eller plan, for den saks skyld). FrPs valgkampmusikkvideo var forøvrig helt latterlig morsom. Men de kan med fordel overlate det til de som faktisk kan ironi, som ved forrige valg, da Espen Beranek Holm og en til lagde flash-videoer for partiene, som var veldig morsomme. Valget kommer til å bli veldig kjedelig uten innspill fra 'den gode gamle' gjengen fra Hallo i Uken. /rant Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg leste om den i avisen, under overskriften "falske venstre" (e.l.), men dette overgikk alle forventninger. Konge Lenke til kommentar
Qing Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Trur ikke denne sangen ender på topp-20 ihvertfall Endret 17. juli 2009 av Qing Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Slike sanger er waste of money, og har ingen innvirkning på valgets resultat, det vil i alle fall ikke være målbart. Det er nå femti år siden en valgjingle sist fungerte (hihi), og det var "I like Ike". Norske partier har gått multimedialt kanakas, og virrer frem og tilbake uten mål og mening (eller plan, for den saks skyld). FrPs valgkampmusikkvideo var forøvrig helt latterlig morsom. Men de kan med fordel overlate det til de som faktisk kan ironi, som ved forrige valg, da Espen Beranek Holm og en til lagde flash-videoer for partiene, som var veldig morsomme. Valget kommer til å bli veldig kjedelig uten innspill fra 'den gode gamle' gjengen fra Hallo i Uken. /rant Tja, musikk kan fungere til å ildne opp grasrota i partiet. FrP vet nok meget godt at låta til Christian Ingebrigtsen er latterlig dårlig og at den påfølgende videoen stort sett bare vekker latter hos de fleste, men de kan fungere til å motivere grasrota og lojale sympatisører. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det blir vel på sett og vis som en russesang. Men jeg har fortsatt lite tiltro til den. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 å herreminehatt, unge vestre sin valgkamp video vår ikke den beste jeg har sett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå