CSSSK Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Etter å ha hatt problemer med skjermkortet mitt i en stund tok jeg det ut i dag og heiv hele greia i frysern, slik at AS-limet skulle bli sprøtt og jeg kunne få av kjøleblokkene (hadde blokker på både RAM og gpu). Oppdaga til min store forundring at noe AS-lim hadde kommet seg mellom to av bena på den ene RAM-brikken. Syns det var rart at skjermkortet begynte å kutte ut først nå, siden det har funka problemfritt i flere måneder uten at jeg har rørt det, også plutselig føkker det seg... men nok om det Mener å ha lest et sted at isopropanol ikke bare renser cpu for AS, men også løser opp AS-limet. Stemmer det?? I såfall, hvor får jeg kjøpt isopropanol for en billig penge? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det kan du vel få kjøpt i en byggvare handel. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 tror du faktisk får det på shell, eller en annen bensinstasjon. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Kjøpte min på Maxbo jeg...dyr som fy! 93,- kroner!!! men, var jo 1 liter da! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Statoil - det du trenger når du trenger det. Enkelt og billig :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg er heldig, får gratis isopropanol via jobben til ste faren min, men det heter FUJI FILM PS-PLATE GUM, det er hvit isopropanol Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg bruker isopropanol til å fyre med ved :smile: Litt eksplosivt, men effektivt. Må trekkes inn i veden 2-3 minutter før antenning med fyrstikk som kastes inn i ovnen Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 23:22, Hellstorm skrev:Jeg bruker isopropanol til å fyre med ved :smile: Litt eksplosivt, men effektivt. Må trekkes inn i veden 2-3 minutter før antenning med fyrstikk som kastes inn i ovnen Hmmm... Har du bolledeig i nesen? :smile: Selv opplever jeg at hjernen min leker bin Laden på ferie i USA hver gang jeg skal rense litt.. Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Ikke sitt rett over isopropanolen mens du tar dype og lange inhaleringer. Og lukk korken etter deg. Isopropanol er ikke helt sunt for hjernen. Sunnere en white spirit og bensin men likevel ikke bra. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Bensin er ikke bra for hjernen? ohh... merker vel det når jeg begynner å dra på åra... hehe. Ble en del innhalering av det gjennom moped-karrieren ja... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå