Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte at det var gått en del tid mellom sesongene, men fikk ikke med meg, eller husker ikke, at det var tre år.

Jeg synes sexpraten og spillet på sex har blitt ganske drøy denne sesongen. Det er jo alltids morro, men virker mer som de mangler annet plott.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes sexpraten og spillet på sex har blitt ganske drøy denne sesongen. Det er jo alltids morro, men virker mer som de mangler annet plott.

Ganske enig her. Den siste episoden though var utrolig morsom. Bedre balanse i denne. Spesielt Stu var ustyrtelig morsom denne episoden.

Lenke til kommentar

Sesongen forbedret seg helt klart etter et par episoder, og serien holder fortsatt god kvalitet. Mange morsomme øyeblikk, men det virker som de sliter litt for mye med å finne balansen mellom for mye "sex" prat og flat out drama. Den episoden hvor Hank og ho artisten sitter og mimrer tilbake i fortiden ble alt for tørt, samtidig ble den episoden med middagsselskapet alt for drøyt. Heldigvis har vi ikke sett så mye Becca i denne sesongen. Takk gud!

Samurai hjelper heller absolutt ikke, for en totalt douchbag. Tenkte det kunne bli litt interessant med Hip hop temaet i denne sesongen når jeg så på previews, men samurai er så utholdelig. Ordtenlig drittsekk. Skjønner ikke at Hank holder ut med han. Comment fra youtube:

god I hate this samurai apocalypse asshole, hes the absolute summation of what I fucking hate. Obnoxious, ignorant bully who thinks everybody is their bitch when in reality, everybody knows what a fucking ignorant tool he is but just listen to him because he has money. LOL
Lenke til kommentar

Ganske obvious at Charlie og Beckas type(Husker ikke navnet i farten..) faller ut da Beckas type gjør barnevakten som er en gold-digger, har nok snart funnet ut at det ikke er mye gold i Charlie(annet enn hjertet hans <3)

Lenke til kommentar

Becca er den eneste jeg ikke liker.

Jeg liker Samurai, men finner han samtidig irriterende (som jeg føler er meninga). Karakteren er flink til å påpeke at enkelte hiphop-turned-actors er idioter. Tror jeg så en greie hvor David Duchovny sa at RZA sin karakter er basert på egne erfaringer fra RZA og noen av produsentene på hvor idioter noen av disse blir når de er på filmsett og generelt.

Fikk ikke med meg poenget som Henrik C jeg heller til den brukeren litt over her.

Lenke til kommentar

Var litt uklart fordi jeg hadde glemt navnet til typen til Becka, Tyler.

Det jeg mener er at jeg tror Charlie kommer til å finne Tyler og Lizzie sammen(Ganske sikker på at hun kun er ute etter å finne en mann som kan hjelpe karrieren hennes best mulig). For så å få vekk ekle Tyler fra serien(med mulighet for gjesteopptredener), dermed tilgir Hank - Charlie.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og når alt går så godt, så kommer det selvfølgelig en hurpe og fucker opp... Begynner å lure på om Californication noensinne vil få en lykkelig slutt (foruten s01)? Kanskje siste sesongen?

Jeg begynner å mislike Nathalie Zea, bitch i Californication, bitch i Justified....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Skjønner meg ikke på Showtime, hvorfor tulle med noe som fungerer? Tross for at hele sesong 7 er spilt inn av Californication nå så kommer ikke sesongen før våren 2014. Og er heller ikke med i gamle rekka på bestående av House of Lies og Shameless fra 12 januar, fordi Showtime bare måtte putte inn det dumme ansiktet til Matt LeBlanc og Episodes før våren.

Jaja. Tror sesong 7 blir den siste sesongen etter at kanalen flytter vekk serien fra sin faste plass.

Lenke til kommentar

Håper egentlig at Californication runder av snart. En serie som virkelig har tapt seg ved å legge alt for lite vekt på å virkelig utvikle historien. Frem og tilbake mellom Karen og vakre kvinner med fine bryster begynner å bli rimelig traurig å se på.

Lenke til kommentar

Virker som neste sesong blir siste, ellers så hadde ikke kanalen plutselig utsatt serien så lengre. Showtime vil nok åpne en halvtime minst for en Philip Seymour Hoffman-komiserie som kan komme i 2015. Så da er Californication en stor mulighet, hvis det ikke blir Episodes som fjernes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...