Filmvenn Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 Hun var fantastisk i Sopranos. Gleder meg til å se henne i en komisk rolle som ikke er en latterlig sitcom som er spinoff av Friends. Anbefaler fans av Cali å se Shameless US. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sesongen som starter på tv 2 zebra, er det sesongen etter hank havner i fengsel? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Da har sesongstarten vært offisielt i USA også. Synes det var en bra start, Hank er Hank, og det holder i massevis sålangt. Blir vel noe bråk med gangstern etterhvert regner jeg med. Er en likhet med å hva som skjedde med Mia i sesong 1. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Må si at starten på første episode i den nye sesongen er noe av det morsomste jeg har sett! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Blir vel noe bråk med gangstern etterhvert regner jeg med. Er en likhet med å hva som skjedde med Mia i sesong 1. Det kan bli bra, men det kan også bli veldig lite orginalt. Er dog utrolig typisk at dama han har seg med på flyet, også er dama til duden han skal jobbe for. Den typen sammentreff finner man ikke andre steder enn i film/tv-serier. :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 I bøker også. Jeg liker RZA i rollen som Samurai. Favoritten min blant de nye fjesene denne sesongen, så langt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nesten i overkant mye fokus på sex i dagens epsidode. Lenke til kommentar
masb Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Litt mye nasty runkle-shit. Ellers ok Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Sesong 6 er bekreftet ! The show was renewed for a sixth season on February 1st, 2012.[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series) Har alle sesongene på DVD bortsett fra Sesong 5! Noen som vet når denne kommer til Norge? De visste ikke på Platekompaniet (Oslo City) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Det er kjent ja. Sesong 5 er ikke utgitt enda i USA engang. Californication er en av de seriene der DVD`ene ikke blir rusha ut slik at den som regel når den amerikanske sesongstarten til neste sesong. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ukens episode var fin! Fy feite å digg Meagan Good er, holy malony! Lenke til kommentar
Vet Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen andre som synes at skuespilleren som spiller datteren til Hank har en altfor monotom stemme og ser for liten ut til at jeg skal tro at hun er datteren til Hank og at Hank skal ha vært cirka like gammel som hun skal være i serien, er bare ikke trolig at hun vil se så underutviklet ut, ser jo ut som en tolvåring fortsatt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg lo godt av denne, dog kjipt at Hank alltid skal få skylda og all dritten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Haha, hva syns dere om De Matteo? Må si hun passer ganske bra til rollen hun fikk Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Blir morsomt å se hvordan det går med Charlie i de neste episodene Also, er jeg den eneste som irriterte meg over at man kunne se sikkerhetsselen som Hank hang i, da gutta til Sam holdt han utfor bygningen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Så det ikke da jeg først så den, men det var veldig fremtredende. Uansett en fantastisk serie. Fortsatt min all-time favoritt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vet at det sikkert er dumt å komme inn her pga masse spoilers osv. Men må bare høre med dere andre her. Første episode i sesong 5 var jo heeeeelt forferdelig, var den ikke? Det var jo bare masse rot, alt fra sesong 4 var helt glemt, scene skiftet var forferdelig. Ting hang ikke sammen i en historie, det ble bare den ene idiotisk scenen etter den andre. Tydeligvis noen store problemer med scripte her. Men verst av alt var Hank. Han er alltid litt på kanten, men nå var jo han helt forferdelig og pervers. Bannet i hver jævla setning og oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Spesielt irriterende hvor desperate han var etter fitte. Ble litt som en kvalm gamle man som løper etter små jenter for å pule. Han var rett og slett helt blottet for sjarmen sin. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes egentlig ikke det har tapt seg i det hele tatt! Hva er det dere mener ikke henger på greip? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg var ikke så fan av de første episodene denne sesongen selv, men jeg synes ikke noe virker glemt. Spesielt siden sesong 5 starter 3 år etter slutten av sesong 4, så ble Hank "restarta" litt. Folk går tilbake til sitt gamle seg når det går noen år. Vi har alltid fått vite på serien at Hank ikke kan endres, han kan bare forbedres, ikke endres. Det føler jeg er ganske igjennom hva serien er om, litt dårlig ja men det fungerer for min del. Det er kanskje ikke min aller største favoritt, kanskje i slutten av min topp 30. Likt uansett de siste episodene godt av sesong 5. Og fått vite at noen som jeg digget utrolig mye fra de to første sesongene returnerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå