Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Blir vel noe bråk med gangstern etterhvert regner jeg med. Er en likhet med å hva som skjedde med Mia i sesong 1.

Det kan bli bra, men det kan også bli veldig lite orginalt. Er dog utrolig typisk at dama han har seg med på flyet, også er dama til duden han skal jobbe for. Den typen sammentreff finner man ikke andre steder enn i film/tv-serier. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen andre som synes at skuespilleren som spiller datteren til Hank har en altfor monotom stemme og ser for liten ut til at jeg skal tro at hun er datteren til Hank og at Hank skal ha vært cirka like gammel som hun skal være i serien, er bare ikke trolig at hun vil se så underutviklet ut, ser jo ut som en tolvåring fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet at det sikkert er dumt å komme inn her pga masse spoilers osv. Men må bare høre med dere andre her. Første episode i sesong 5 var jo heeeeelt forferdelig, var den ikke? Det var jo bare masse rot, alt fra sesong 4 var helt glemt, scene skiftet var forferdelig. Ting hang ikke sammen i en historie, det ble bare den ene idiotisk scenen etter den andre. Tydeligvis noen store problemer med scripte her. Men verst av alt var Hank. Han er alltid litt på kanten, men nå var jo han helt forferdelig og pervers. Bannet i hver jævla setning og oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Spesielt irriterende hvor desperate han var etter fitte. Ble litt som en kvalm gamle man som løper etter små jenter for å pule. Han var rett og slett helt blottet for sjarmen sin.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke så fan av de første episodene denne sesongen selv, men jeg synes ikke noe virker glemt. Spesielt siden sesong 5 starter 3 år etter slutten av sesong 4, så ble Hank "restarta" litt. Folk går tilbake til sitt gamle seg når det går noen år. Vi har alltid fått vite på serien at Hank ikke kan endres, han kan bare forbedres, ikke endres. Det føler jeg er ganske igjennom hva serien er om, litt dårlig ja men det fungerer for min del. Det er kanskje ikke min aller største favoritt, kanskje i slutten av min topp 30.

Likt uansett de siste episodene godt av sesong 5. Og fått vite at noen som jeg digget utrolig mye fra de to første sesongene returnerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...