Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sender de forresten Californication på hovedkanalen eller på TV2 Zebra? Synes norske tv-kanaler er generellt ræva når det gjelder sendtetider for tv-serier. White Collar sender de på TV2 Zebra, Modern Family sender de klokka 23 på torsdager, FlashForward sendte de jo også 23. 24 satte de over på TV2Zebra.

Legg til at de sender uker, måneder eller år etter USA, er det rart folk laster ned?

Lenke til kommentar

Jeg likte den, men hei. Noen liker drama og godt skuespill satt i sammen med en dose humor og rare sex-scener med Charlie. Andre liker bare de to sistnevnte virker det som. David Duchovny var god i denne episoden.

Desverre folkens, men serien har endret seg veldig den siste tiden. Mer drama kommer nok, eller "Emo"-handlingen som dere youngsters sier i dag. Dette er ikke slutten på scener slik vi så i dag, eller "Suicide Solution"(Episode 2 denne sesongen, som også var regisert av Duchovny). Jeg liker ikke helt hvordan folk på en måte ikke liker at det er drama, i en serie som faktisk er dramedy-serie. Det ligger i kortene, klart å tydelig at drama vil komme fram i serien samtidig som komikk også gjør det.

Selv og synes det er greit at det er en blanding. Veldig mange komiserier nå til dags prøver noe jævlig hardt å være morsom uten å være det The Big Bang Theory og Modern Family spesielt denne sesongen.

Promo til neste episode: http://www.sho.com/site/californication/video.do

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte episoden, men synes bare de to første var bedre.

Som sagt så synes det var litt dumt hvordan man endte opp med noe av det samme utgangspunktet som før episoden startet i situasjonen mellom Hank og Karen. Håper jo at Hank skal få det han ønsker, så bli litt skuffa/trist på vegne av Hank, og godt mulig det bidro til at synet mitt på episoden ble litt dårligere enn den egentlig var. Men jeg likte uansett episoden.

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noe problem med drama, men syntes ikke dramaet i denne episoden var noe særlig. Bør være litt utvikling i drama iallfall.

Og slutten av episode 2 var noe av det beste dramaet jeg har sett på lenge.

Begge brevene skrevet i californication har vært fantastiske.

Brevet fra faren til hank var også veldig bra.

Lenke til kommentar

Urealistisk, nei. Ting som det har skjedd med rike/kjente folk, skjedde ikke det med David Carradine fra Kill Bill?

Det var en ulykke i forbindelse med erotic asphyxiation som Torstein linker til ovenfor. En genial karakter må jeg si, han var litt vel "vill" og det er sånne karakterer jeg elsker innimellom på serien.

Må si jeg begynner å like Stu også. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...