Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

HAahhahah "i'm game if you guys are" GENIALT! Skal bli fet å se Hank uten noen å ta hånd om denne sesongen. I begge de tidligere sesongene så har han passet på Becka (sier ikke at han gjorde sånn kjempe bra jobb), men nå er han endelig helt fri uten noe ansvar.

Edit: Så er det bare å håpe på at de ikke gir oss noe drama om hvordan Hank drukner i alkohol og ensomhet.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan starte med å si at jeg virkelig elsker denne serien og karakteren Hank, min all time favourite.

SPOILER

Når jeg skrudde på første episode var jeg i himmelen, lo ved flere anledninger på starten, Hank var rappkjefta som aldri før og plottet med moviestar og titsa til Sasha slo an. Hun passet veldig godt inn i serien synes jeg. Lowe er jeg litt mer usikker på, kan vel bli en bra karakter, men det er jo umulig å si etter det lille vi har sett.

Men litt skuffa etter å ha sett hvordan det har utviklet seg, Hank puler den diggeste filmstjerna, men går bare rundt og er emo. Runkle er fortsatt konge, så absolutt to godkjente episoder, men redd for hvilken utvikling serien får nå, Hank tok jo overdose på piller på slutten og merker at det begynner å bli litt kjedelig med "Hank - dårlig familiefar" hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...