Carlgutt Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) HAahhahah "i'm game if you guys are" GENIALT! Skal bli fet å se Hank uten noen å ta hånd om denne sesongen. I begge de tidligere sesongene så har han passet på Becka (sier ikke at han gjorde sånn kjempe bra jobb), men nå er han endelig helt fri uten noe ansvar. Edit: Så er det bare å håpe på at de ikke gir oss noe drama om hvordan Hank drukner i alkohol og ensomhet. Endret 26. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Rob Lowe om karakternes hans i sesong 4 og David. http://www.youtube.com/watch?v=8WpT8Tbthts Herlig kommentar av karaktern til Ficher Stevens. :!: Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Blir storslagent med ny Californication-sesong! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dexter er ferdig og det er 1mnd igjen til sesongstart av Californication. Livet kan ikke bli bedre Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 vel da var første episode lekket og sett, og Hank Moddy er fortsatt Hank Moody er inntrykket man sitter igjen etter første episode. venter bare på neste episode nå Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du finner den sikkert på offentlige trackere i morgen (om det er sant at den er lekket ut). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Genialt! Bra første juledag Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 nå er og andre episode lekket, så da blir det noe californication seinrer idag og Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skal se første og andre episode i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Herlig hvordan sesong 4 åpner med en sang fra Alice In Chains. Et band jeg så live i sommer. EDIT: En 10`er til hu med titsa. Endret 25. desember 2010 av Maury Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) @ Sasha Endret 25. desember 2010 av EvenruD 2 Lenke til kommentar
freerun Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hun var ekstremt lekker ja. De to første episodene får terningkast fem av meg! Lenke til kommentar
Douche Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan starte med å si at jeg virkelig elsker denne serien og karakteren Hank, min all time favourite. SPOILER Når jeg skrudde på første episode var jeg i himmelen, lo ved flere anledninger på starten, Hank var rappkjefta som aldri før og plottet med moviestar og titsa til Sasha slo an. Hun passet veldig godt inn i serien synes jeg. Lowe er jeg litt mer usikker på, kan vel bli en bra karakter, men det er jo umulig å si etter det lille vi har sett. Men litt skuffa etter å ha sett hvordan det har utviklet seg, Hank puler den diggeste filmstjerna, men går bare rundt og er emo. Runkle er fortsatt konge, så absolutt to godkjente episoder, men redd for hvilken utvikling serien får nå, Hank tok jo overdose på piller på slutten og merker at det begynner å bli litt kjedelig med "Hank - dårlig familiefar" hele tiden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Spoiler legger du inn ved å legge det i spoilertags, ikke ved å skrive spoiler med store bokstaver. Eller likte jeg episodene, og tror ikke man skal legge for mye i slutten av episode 2. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hater og måtte vente på flere episoder. Det var umenneskelig og måtte vente over et år på sesong 4.... Lenke til kommentar
Dark Jedi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hank Moody for president! 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Går den nye sesongen av Californication på tv nå? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Ja. I USA. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ja. I USA. Kor tid begynner serien på tv i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå