jjbuddy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bra med gjennsyn med Hank igjen - han bringer humor og varme i den ellers så kalde høsten. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hank slår til igjen. überplaya Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hahaha, Hank er faen meg best Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nice boobs. Can i touch one? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Faen for en kongeserie Californication er! Visste så jævlig at han kom til å skrive fuck på tavla der på slutten! Just so fucking suiting! Lenke til kommentar
freerun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Serien er fortsatt bra. Før likte jeg Hank, men nå virker han jo som en mye større drittsekk enn tidligere. Og er egentlig ikke så fan av det. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg liker definitivt den nye drittsekken Hank. Hvordan han oppfører seg har jo selvsagt en sammenheng med hva som skjer i livet hans. Sånn sett synes jeg ikke det er så merkelig. Skal starte på episode 5 nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Man må jo bare elske antihelter. De er mye lettere å relatere seg til enn anlige helter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hank er den beste karakteren på TV akuratt nå. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kan ikke annet enn å si meg enig. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Håper Caren reiser hjem. Ødelegger jo hele serien. . . Episode 6 var iallfall en downer i sesong tre. Endret 2. november 2009 av freerun Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dama til Hank er MILF! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dama til Hank er MILF! Fortsatt irriterende karakter i serien. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) MILF, men idd irriterende. iaff nå som Hank pimpa rundt. Endret 3. november 2009 av tobn Lenke til kommentar
freerun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hun har en ganske digg kropp. Men er noe med attituden hennes jeg ikke takler. Og hun er egentlig ikke noe pen i ansiktet heller. Er bare brun, men har jo litt horseface. Krysser fingrene for at hun er borte i løpet av episode 7. Men episode 6 var en downer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Haha så bra i dag når Hank lekte homo. Og Ken Marino fra Veronica Mars og Party Down plutselig. Lenke til kommentar
Atrivius Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gleder meg til å se siste episoden som kom ut nå Hjem, Grandis, og Californication. Liker egentlig "den nye dritsekken" Hank. Synes egentlig ikke det er de største forskjellene fra de forrige sesongene. Men de minimale forskjellene jeg ser, liker jeg ekstremt godt. Tror jeg ler av hver eneste episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Haha dagens episode var helt herlig. Looken til dean`en var helt priceless. Også Rick Springfield og Charlie som drev med hu strippern mens Hank var opptatt med alle andre. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hysterisk episode. For et kaos Hank hadde stelt i stand. Måtte jo ende som det gjorde. Men Hank er jo bare helt rå. Frykter dog at tits per episode vil synke dramatisk nå Becca har dessverre stor påvirkning på Hank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå