Gå til innhold

Californication - Alle sesonger (USA-sendetid) Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nydelig slutt på sesong 3, tiltross for at slutten kanskje var den dårligste sesongfinalen i Californication til nå. Viste det var for godt til å være sant at det skulle gå så bra med både Hank og Charlie.

 

Og i tilegg avslutte med Rocket Man av Elton John var perfekt for den slutten. Spesielt med tanke på at det var vel andre eller første sang brukt på serien, i form av en cover My Morning Jacket hadde av den klassikern.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Ja, det var en bedre beskrivelse. Det var liksom en slags clash av alt det gode i serien. Dette var også en god episode for David Duchovny.

 

Tror at Duchovny har en påvirkning på serien dette året og, kan ikke huske at han var produsent i de første årene i Californication. Å hva den fyren har å gjøre med i virkeligheten fungerer tror jeg for serien, med tanke på at fyren må til rehab for å være avhengig av sex.

 

Kjempeglad for at Californication er en av suksessene til Showtime, og at en fjerde sesong allerede er bekreftet. Hadde vært gangske dyster slutt på serien hvis sesong 3 var siste.

Lenke til kommentar

Sier det igjen, for en fantastisk bra serie.

Men dreit han seg dobbelt ut nå, ved å først banke opp Mia's agent, så tilstå til Karen. Kommer Mia og agenten til å tilstå at det var Hank sin bok?

 

Gleder meg som faen til neste sesong. Topp 5 serie for min del.

Endret av tobn
Lenke til kommentar
Sier det igjen, for en fantastisk bra serie.

Men dreit han seg dobbelt ut nå, ved å først banke opp Mia's agent, så tilstå til Karen. Kommer Mia og agenten til å tilstå at det var Hank sin bok?

 

Gleder meg som faen til neste sesong. Topp 5 serie for min del.

Han agenten kommer vel til å si det, mens Mia ikke vil (ordene til Hank gjorde inntrykk), og så blir det mer drama der, ihvertfall nå som Karen vet det. Så klarer vel Mia endelig å formulere et par setninger som løser alt, og barnet i serien blir også fornøyd ved disse ordene.

 

Uansett, flott sesongavslutning. Synd vi må vente en stund på fortsettelsen :( .

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hva sluttsangen heter? Vet at det er Rocket Man, og TrackID mente det var "Rocket Man 03" av Elton John. Problemet er at jeg ikke finner denne versjonen noe sted, så er det TrackID som ikke klarer å skille denne versjonen fra de andre? Forøvrig en utrolig bra sesongslutt!

Lenke til kommentar

Du må nesten få tak i en maxi-singel utgitt i 2003 for å få tak i den, eller være heldig på en av de filetube-sidene for å finne et sted du ikke må betale hvor du kan laste ned låta. Er mange steder det står at det er Rocket Man 03, men for all del kan de være den vanlige utgaven og. Jeg er ferdig med å lete etter den låta, fant den ikke engang på youtube(03 utgaven).

 

Mye musikk som ble brukt i episoden:

"Carmelita" by G.G. Allin

"Ooh La La" by The Faces

"New York Groove" by Ace Frehley

"Eyes Of Mermaide" by The Black Hollies

"Dream" by Cafe Du Midi

"Alarmist" by Pacific UV

"You May Emerge From This More Dead Than Alive" by Hammock

"There Is A Formula To Your Despair" by The Warlocks

"Rocket Man 03" by Elton John

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Californiacation må seies å være en av de alle beste seriene eg har sett. Legger den opp mot Prison Break:) Utrulig sørgelig slutt, når endelig alt var klart, så skulle den jenta kommer tilbake dagen før avreise å ødelegge alt. Men vist det er sant at det kommer en sesong til så skal eg no heller være glad for at ho kom tilbake.

 

Men er det noen som har ein link til siden der det Bekreftest at Sesong 4 kommer også?

 

Kommer iallefall til å kjøpe alle sesongene av denne GENIALE serien:D

Lenke til kommentar

Californiacation må seies å være en av de alle beste seriene eg har sett. Legger den opp mot Prison Break:) Utrulig sørgelig slutt, når endelig alt var klart, så skulle den jenta kommer tilbake dagen før avreise å ødelegge alt. Men vist det er sant at det kommer en sesong til så skal eg no heller være glad for at ho kom tilbake.

 

Men er det noen som har ein link til siden der det Bekreftest at Sesong 4 kommer også?

 

Kommer iallefall til å kjøpe alle sesongene av denne GENIALE serien:D

Sesong 4 ble bestemt allerede etter den gode sesongstarten på sesong 3, så slapp av det kommer mer :thumbup:

Det er ikke satt noe dato som jeg vet om starten på sesong 4 , men sannsynligvis så er det lagt til høsten.

http://www.tvguide.com/News/Californication-Renewed-Fourth-1010500.aspx

Endret av slipten
Lenke til kommentar

Fantastisk:D Da er det berre å glede seg..

Selv om det er alt for normalt at ting alltid ender godt, så håper eg virkelig det gjør i denne serien også. For første gang i serien så kunne man se at han angret på det han hadde gjort og det er litt irriterendes vist det skal ende med "seier" for den jenta!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ble nettop ferdig med sesong 3, en sesong jeg synes var meget bra, spesielt apartment episoden og øyeblikket når Hank har alle damene han har knullet sitter på første rad uvitende om hva han har gjort var fantastiske. Synes s02 ikke var så veldig bra, andres tanker om dette? For jeg så ned litt fort, så vurderer å se den en gang til, hvis den var på nivå med de andre.

Lenke til kommentar

Jeg likte S2 veldig, den hadde Ashby. Men var ikke i nærheten av så god som sesong 3. Synes nå jeg heller ikke sesong 1 var, så synes sesong 2 var bedre enn første.

_________________________________

 

Noen bekrefta castinger for gjesteroller i sesong 4

Carla Gugino(Entourage/The Watchmen)

20051118lettermancarlag.jpg

 

Rob Lowe(St. Elmo`s Fire/The West Wing)

Rob-Lowe-ps01.jpg

 

Zoë Kravitz(dattern til Lenny Kravitz)

zoe-kravitz.jpg

 

Michael Ealy(Sleeper Cell/Flashforward)

MichaelEaly4999.w.jpg

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...