Geirebassen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Prøv Instillinger - Programbehandling - Installeringsfiler Lenke til kommentar
Geirebassen Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Prøv Instillinger - Programbehandling - Installeringsfiler Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Prøv Instillinger - Programbehandling - Installeringsfiler Forsøkt det men det står at det er ingen programmer å innstalere Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Prøv Instillinger - Programbehandling - Installeringsfiler Har oppdatert min HD men Route 66 forsvant. Er det noen som vet hvordan man legger dette inn igjen. Har prøvd men ikke klart det Prøv Instillinger - Programbehandling - Installeringsfiler Forsøkt det men det står at det er ingen programmer å innstalere Last ned Route66 fra denne siden http://www.samsung.com/no/support/download...p;disp_nm=OMNIA HD Det måtte jeg gjøre etter oppgraderingen Lenke til kommentar
Geirebassen Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Det funket. Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå