Gå til innhold

Telenor, Kjedehuset og Nokia ...grrrrr!


Anbefalte innlegg

Innlegg: 1358

 

 

Jada.....

 

 

Vis profil E-post Personlig melding (innlogget)

 

 

Service på mobil

« Lagt ut: I dag kl. 15:08:33 »

Svar med sitatSitat Rediger innleggRediger Slett meldingSlett

En av døtrene kjøpte en Nokia mobil i slutten av mars. I begynnelsen av mai begynte tastaturet å krangle, og siden har telefonen vært fram og tilbake til service. Den har vært sendt inn for reparasjon 3 ganger uten resultat, og er nå sendt inn for reklamasjon. Hver gang har den vært på verksted 2-3 uker. Snakket nå (IGJEN!!!) med Kjedehuset som er selger. De skylder på Nokias strenge rutiner. Snakket med Nokia som sier dette skulle ta maks 2 uker, men ... du må sende inne telefonen minst 2 ganger for samme feil for å kunne reklamere (altså kreve ny telefon). Når jeg så spør kjedehuset hvorfor de ikke reklamerte etter 2. gang sier det vi ikke ba om det!

 

Telenor skyver Kjedehuset foran seg, Kjedehuset Nokia.

 

At det skal være nødvendig å bruke 3 måneder på å få fikset en nesten ny mobil er helt utrolig. Sony-Ericsson er allerede sparket pga dårlig service, nå ryker Nokia. Har noen tips til noen som har god service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Innlegg: 1358

 

 

Jada.....

 

 

Vis profil E-post Personlig melding (innlogget)

 

 

Service på mobil

« Lagt ut: I dag kl. 15:08:33 »

Svar med sitatSitat Rediger innleggRediger Slett meldingSlett

En av døtrene kjøpte en Nokia mobil i slutten av mars. I begynnelsen av mai begynte tastaturet å krangle, og siden har telefonen vært fram og tilbake til service. Den har vært sendt inn for reparasjon 3 ganger uten resultat, og er nå sendt inn for reklamasjon. Hver gang har den vært på verksted 2-3 uker. Snakket nå (IGJEN!!!) med Kjedehuset som er selger. De skylder på Nokias strenge rutiner. Snakket med Nokia som sier dette skulle ta maks 2 uker, men ... du må sende inne telefonen minst 2 ganger for samme feil for å kunne reklamere (altså kreve ny telefon). Når jeg så spør kjedehuset hvorfor de ikke reklamerte etter 2. gang sier det vi ikke ba om det!

 

Telenor skyver Kjedehuset foran seg, Kjedehuset Nokia.

 

At det skal være nødvendig å bruke 3 måneder på å få fikset en nesten ny mobil er helt utrolig. Sony-Ericsson er allerede sparket pga dårlig service, nå ryker Nokia. Har noen tips til noen som har god service?

 

Du må ha 3 gang samme feil for å heve kjøpet, og det er eten du selv som reklamerer mot Nokia eller via forhandleren som gjør det for deg. Kan ikke se Nokia har gjort noe gærnt her, kun serviceveksted som ikke har greid å reparere telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...