derså Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg kan ikke legge inn kommentarer, fordi det kommer en banner (reklame) foran "post innlegg"-knappen... Men kommentaren min: Amentio er billig ja, men det trekker ned på service. Bestilte pc for 1 og 1/2 måned siden, har ennå ikke fått PC'n i gang. Det ble venting, jeg måtte purre på dem, på nesten hver eneste del, selv om de hadde de fleste inne på lager. Samt var 2 deler ødelagte, PSU'en og grafikkortet. PSU'en gikk greit å få sendt og få tilbakemelding, men siden de ikke hadde noen særlig PSU på lager så fikk jeg igjen pengene. Grafikkortet sendte jeg inn for 2 uker siden, det var en ødelagt vifte... Det er litt rart at de (verkstedet, som Amentio benytter) skal bruke 2 uker på å finne ut av at vifta er ødelagt. Og når jeg skulle få tilbake nytt, så hadde de det selvfølgelig blitt tomt på lageret for det grafikkortet. Så nå er jeg jæ*** lei av å vente :/ Men jeg hadde jo uflaks i tillegg, det var ikke kun Amentio, men de var treige som fy! (Og ja, jeg må betale frakten, på returen, ble tilsammen 350 kr) Venter på grafikkortet i skrivende tid Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg kan ikke legge inn kommentarer, fordi det kommer en banner (reklame) foran "post innlegg"-knappen... HAr altid vært sånn for meg.... syns amentio er en helt grei butikk prismessig, når det gjelder kundeservice er det null og hente der.. Har bestilt der tre ganger i mitt liv, alle gangene endte med månedsvis av ventetid. Mitt 8800GT som ikke kom innen en mnd. ringte inn, og etter en uke uten å få svar kom jeg igjennom fikk jeg vite at varen beklageligvis ikke var på lager. Kanselerte da bestillingen min og bestilte et nytt et, som kom i posten etter 45 dager. Hovedkort tok litt over 2mnd begge ganger -_-' PS: ringte inn begge gangene for å bekrefte at de faktisk hadde varen på lager, og fikk positiv tilbakemelding begge gangene, de trakk også penger fra kontoen min før varen var sendt fra lageret.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg kan ikke legge inn kommentarer, fordi det kommer en banner (reklame) foran "post innlegg"-knappen... HAr altid vært sånn for meg.... syns amentio er en helt grei butikk prismessig, når det gjelder kundeservice er det null og hente der.. Har bestilt der tre ganger i mitt liv, alle gangene endte med månedsvis av ventetid. Mitt 8800GT som ikke kom innen en mnd. ringte inn, og etter en uke uten å få svar kom jeg igjennom fikk jeg vite at varen beklageligvis ikke var på lager. Kanselerte da bestillingen min og bestilte et nytt et, som kom i posten etter 45 dager. Hovedkort tok litt over 2mnd begge ganger -_-' PS: ringte inn begge gangene for å bekrefte at de faktisk hadde varen på lager, og fikk positiv tilbakemelding begge gangene, de trakk også penger fra kontoen min før varen var sendt fra lageret.. Samme her, veldig irriterende med reklame. Det samme skjer på siden ved "Kategorier" Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når vi først var inne på det, så skjules "post innlegg"-knappen her også. Ganske så irriterende. Kan riktignok trykke tab gjentatte ganger for å komme til knappen, men fremdeles... Ang. Amentio, har jeg kun hatt god service fra disse. Har handlet for mange tusen her, og har det vært problemer har servicen alltid vært på top. Som f.eks da jeg fikk en leveranse hvor det var et komponent som manglet; da tok jeg bare en kjapp telefon og de beklaget rot på lageret å sendte meg delen kostnadsfritt med én gang. Det var aldri noe tvil om at de trodde meg eller lignende, ingen spørsmål overhodet. Topp support. Lenke til kommentar
runniz Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ved min siste bestilling hos Amentio (en Western Digital TV HD og en WD Passport) etterlyste jeg bestillingen min da den ikke var blitt sendt etter fire dager, og fikk beskjed om at de ventet på leveransen fra lager i Sverige.. Varene er dermed registrert som lagervare hos Amentio, og pengene trukket fra konto. Jeg fikk bestillingen min fra USA (en strømforsyning til en bærbar pc) bestilt samme dag før leveransen fra Amentio. For at jeg skal handle Amentio igjen vil jeg helst vite hvor i (ut)landet varene faktisk befinner seg før jeg bestiller.. Ellers har jeg ingenting å utsette på pris (naturligvis) eller kundeservicen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ingen som synes at komplett.no er en grei butikk. de gangen jeg har bestilt noe der ( som var på lager ) har ike tat mere ne en uke før jeg hadde det i posten her i nord. en gang jeg bestilte en hardisk der glemte jeg å få med meg en over gang til strømtilkoblingen . de sende det til meg med express slik at jeg hadde den alerede 2 dager etter. det eneste jeg har å utsette er valgene i pc-byggeren. nå er vis de opsettene gamle også - slik at ikke alle naturlige valg er tatt med man vet ikke hvilke av disse ossetene /valgene som er gamle og hvilke som er av nyere datao. jeg reager også på at hvis man selv skal konfigure pcen så må en velge mellom kortlesr og diskettstasjon i de aller fleste oppsettene. som kjent så er det ikke alle som trenger kortleser på pcen .og en diskettstasjon er det jo ingen som bruker lenger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg har handlet ekstremt mye på Netshop og det er en kombinasjon av pris, hentelager, rask levering mm. Noen her sier de har dårlig tilgjengelighet på varer? De har hatt alt jeg har hatt behov for å kjøpe, med unntak å måtte vente på helt nylanserte varer som ikke var i landet ennå. Komplett er en grei butikk og er vel den beste på bla. RMA slik jeg har fått inntrykk av. Endret 21. juli 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har selv ingen ting å utsette på servicen på komplett men prisene er ikke de beste. De beste erfaringene når det gjelder service er microplex i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De beste butikkene er Netshop og Komplett, etter min erfaring Men det hender at jeg handler andre steder. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har det blitt tatt hensyn til at Komplett legger til miljøgebyr når man bestiller en vare? Sleip måte å komme høyere opp på prissammenlikninger og forbedre sin marginal. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 på hvilke varer da ? i den elektroniske kassen står det miljøgebyr , men det er på 0 ,- kr Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) For ikke lenge siden la jeg en TV i handlekurven, og fikk opp at det i tillegg ville koste 40 kr i miljøgebyr. Det samme for en netbook. Er vel én knapp måned siden. Endret 22. juli 2009 av Nuffern Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det er i hovedsak skjermer og batterier så vidt jeg har skjønt som får dette. Lenke til kommentar
visio Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har ingen faste jeg bruker, men velger de som er billigst på det produktet jeg ønsker. Men jeg har et unntak på denne regelen og det er Multicom. De er ofte billigst, men det hjelper ikke når jeg må forvente å vente på produktene i nærmere en måned. Det har skjedd alle gangene jeg har bestillt der. Jeg har liggende en bestilling der nå. bestillingen ble gjort den 10.august og er fortsatt ikke sendt selv om de oppgav at de har over 100 på lager av denne varen (6stk micro SDHC kort).....Frustrerende, men det er resultatet av min egen dummskap.....vurderer å kansellere ordren, men venter på hva de har å si på mailen jeg skrev til dem ... MPX er en jeg også styrer unna på grunn av kundebehandling jeg fikk der etter å ha bestillt 2 stk pc'r som jeg ikke fikk stabile.....men det er en lang historie..... Men på enkelte varer er de billige. PS data er en jeg har brukt mye. Billig på mye og kjempe service de få gangene jeg har hatt behov for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå