2mine Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Lurte bare på om det finnes en slags tusj som er laget for å kunne tegne på klær? Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det går ann å vaske vekk tusj fra klær. Lenke til kommentar
2mine Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Det går ann å vaske vekk tusj fra klær. Finnes det ikke en tusj som ikke går bort i når en vasker klærne? Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det går ann å vaske vekk tusj fra klær. Finnes det ikke en tusj som ikke går bort i når en vasker klærne? HAr en hjemme. Husker ikke hva den heter eller hvor den er kjøpt men bruker den til å merke klærne til jr i barnehagen o.l Hør i en hobby butikk ala panduro eller noe. Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Slike tusjer finst på dei fleste bokforetningar med kontorutstyr Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Har tegnet en del på dressjakker tidligere - de har sett lite vask, men likevel.. Finnes tusjer på de fleste bokhandler som kan tegne på klær. Sjekk også Panduro eller den slags hobnbybutikkera) Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det går ann å vaske vekk tusj fra klær. Finnes det ikke en tusj som ikke går bort i når en vasker klærne? JO! det finnes. Jeg har en T-Skjorte med signaturen til Alexander With. Den har jeg hat i 2 år. Tysjen har enda ikke godt bort og jeg har selvsakt vaskt den mange ganger etter det. Du kan få tak i det i butikken. Kansje på Notabene. Men spør i kassen. Ha en fin dag. Hade Legge meg til på nettby? Nettby`n min: Spenis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå