FranzJosef Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mange kompaktkameraer tilbyr nå HD-video, hvis vi tar utgangspunkt i .avi-filer, hvor mange minutter får man plass til på minnekortet. F.eks. per GB ? Og hvor mange bilder i høyeste kvalitet på 12 megapixler? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 skal du ha 15 megapixler i jpeg-kvalitet får du vel plass til litt i underkant av 1500 bilder hvis jeg ikke husker helt feil. Det er iallefall det på mitt Canon G9 som har 12.1 megapixler. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 1500 bilder per GB mener du da? Ok, men aller mest opptatt av antall vidoeminutter på høyeste kvalitet dvs HD (ikke full HD)? Og er det vanlig med begrensning på antall minutter kontinuerlig filming, hvor mye? Ser på Casio Exilim EX-H10 ser det ut som det er begrensning på 10 min kontinuerlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 1500 bilder på et 8GB-kort. burde vel ha skrevet det i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå