Gå til innhold

doom3 til xbox !!!

Anbefalte innlegg

jeg er en av de som bekymrer meg over følgende alvorlige sak:

microsoft har gitt en forespørsel til ID software om å holde tilbake pcversjonen til de har gjordt klar Xboxversjonen. John Carmack skal visstnok ikke ha gitt noe svar på dette ennå, men det er muligheter for at det kan skje. Betyr dette at vi får se det som skjedde med halo all over again?!

Dette MÅ ikke skje! derfor oppfordrer jeg folk til å gjøre som meg, send en email til john carmack og uttrykk deres bekymring. og denne tråden kan også brukes til oppfinnsomme måter å straffe micro$oft/id software hvis doom 3 faktisk blir holdt tilbake.

(og alle xbox-whores, ikke bland dere inn. dette er oss pc-gutta (og jentene) sitt problem, og det er DERES FEIL! :evil::evil::evil: )

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Helt enig med deg der. Mange spill skulle vært forbeholdt PC,PS,GameCube,Xbox osv. Så hadde det vært litt ekslusivt hvis f.eks. bare GTA kom kun til PS og ikke PC og sånt.

Men det er snakk om myyyeee penger som M$ har tilbudt for å få Doom ]I[ til xbox og holde den tilbake til begge kan bli releaset på samme tidspunkt. Håper det ikke skjer men de vil jo tjene penger som alle så frykter det verste.

Gi meg mail adr så skal jeg sende noen mail og si min mening

Lenke til kommentar

tja, det kommer vel an på, tror ikke Carmack vil gå glipp av alle penga han vil tjene på å selge Doom3 motoren til spill utviklerene...og han får solgt den mye bedre med så god reklame som D3 til PC vil være... :lol:

men, hvem vet? M$ klarer vel å presse dem til det oxo...

isåfall skal jeg knuse kompisen's X-Box, i ren protest...tror ikke han hadde brydd seg så mye heller..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Sendt noen mails alt fra forskjellige kontoer. Jeg nevnte at han måtte ha "balls" til å si nei og be M$ at de ikke må plage han. Han er sjefen og bestemmer.

Vel håper han virkelig gir fingern til M$ men hvem vet :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Da får gutta Doom 3 til X-Box ja :evil::cry::grumpy: :x

Og kjenner jeg M$ rett så kommer de ut nogenlunde på sammme tidspunkt. De fleste venta Doom 3 nå til våren/sommeren men den gang ei

Lenke til kommentar

..og denne tråden kan også brukes til oppfinnsomme måter å straffe micro$oft/id software hvis doom 3 faktisk blir holdt tilbake.  

(og alle xbox-whores, ikke bland dere inn. dette er oss pc-gutta (og jentene) sitt problem, og det er DERES FEIL!  :evil:  :evil:  :evil: )

"Straffe" Microsoft og Id...? Id er faktisk ikke forplikta til å lage noe spill i det hele tatt, og de bestemmer selv hvor/hvordan/når dem gir ut spillet, og hvilke avtaler de gjør, så å "straffe" dem er en vel en lettere skrudd tanke...?

"Dette er oss PC- gutta sitt problem"..... "Oss PC- gutta".... Hva søren er DET for noe da??!! :):shrug::roll:

Lenke til kommentar

For en tragisk forsamling med sutrende småunger. Seriøst, hvor gamle er dere egentlig? Tror dere virkelig at å sende en teit e-mail til John Carmack eller Bill Gates vil stoppe dem fra å ville tjene penger?

ID-Software er et firma som alle andre. Målet deres er å nå ut til så mange spillere som mulig og tjene mest mulig penger. Hvis de tror de oppnår dette best ved å lansere Doom 3 på Xbox først, så er det en strategisk avgjørelse fra deres side.

Det er tydelig at flere her har John Carmack som sitt store idol (selv om de fleste gikk i bleier når Commander Keen og Wolfenstein 3d kom ut første gangen). Tror dere virkelig at han har forpliktelser overfor dere, bare fordi dere er PC gamere? Dere vet vel at John Carmack ikke er noen gamer selv, men en programmerer som har spesialisert seg på å lage grafikk-motorer? Han har faktisk innrømmet at han aldri spiller spill i fritiden sin (hans store lidenskap er rakettmotorer), så hvis dere tror at det bryr ham at dere har kjipe foreldre som ikke vil kjøpe Xbox til dere, tar dere nok feil!

Før jeg blir beskyldt for å være en 'xbox-whore' skal dere vite at vi som anser oss som virkelige gamere både har en fet, nyoppgradert PC, og en eller flere konsoller (Xbox, PS2, Gamcube, Dreamcast) slik at vi fritt kan velge hvilke spill vi vil spille.

Dette bør egentlig ikke være noe problem for dere wannabe gamere heller; en Xbox koster bare brøkdelen av hva det vil koste for grafikkortet og CPUen dere må oppgradere for å kjøre spillet uten hakking.

Flere tidligere PC titler vil få oppfølgere på Xbox og andre konsoller, bl.a. Doom 3, Halo 2, Thief 3, Deus Ex 2 og muligens Half-Life 2. PC utviklere har innsett at det er mye penger å hente i dette markedet. At dere "kun PC gamere" risikerer å måtte spille disse spillene senere enn oss andre er ikke akkurat noe problem for resten av verden.

Lenke til kommentar

hmmmm......har Bill en mani over å ha første rettighet til store titler?

har snart xbox men har pc og ps2, men må innrømme at dette var dåli gjort av onkel Bill :wink:

ser nå at det lønner seg å ha xbox :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...