elwapo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Prosesorkraften , ytelsen viser 100 % selv om dette ikke vises på prosess visningen så ståt den på 100 % på yteleses visningen. Jeg har forsøkt å kjøre combofix og Malwarebytes' Anti-Malware og ett par andre, men dette hjelper ikke denne gangen. Noen som kan hjelpe meg videre ? Takker.. (Combofix logg ligger ved som vedlegg) (Hijack this ligger nå også med som vedlegg) Er det noe her jeg kan fjerne eller endre på ? Jeg har nå kun kjørt disse to programene.. ComboFix.txt hijackthis.txt Endret 20. juli 2009 av elwapo Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Prøv ccleaner og Defraggler. Hijackthis ser greit ut ,men combofix er jeg usikker på.Og post en MBAM logg. Endret 21. juli 2009 av snippern Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Prøv ccleaner og Defraggler. Hijackthis ser greit ut ,men combofix er jeg usikker på.Og post en MBAM logg. Hva er en MBAM logg ? Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) MBAM er Malwarebytes Anti-Malware et anti-malware program som du har på pcen tror jeg for jeg så det i hijackthis loggen. Endret 22. juli 2009 av snippern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå