BareGjest Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ikke lyst til å kommentere bildet noe særlig før det eventuelt kommer noen spørsmål. Tatt i London for et par år siden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Bremen? Jeg digga det, men ikke helt glad i redigeringen. Siden det ser ut som en modellbane ' Edit: Kunne med hell tatt noen skritt til høyre, for å få det symetrisk og. Endret 21. juli 2009 av J@cob Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er dette sånn faux-tilt-shift? Veit ikke om jeg er helt comfy med det. Ellers er det veldig stilig, selv om jeg er tilbøyelig til å være enig med herren over meg hva høyreskritt angår. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Takk for tilbakemelding. Kan røpe at det er tatt med et gammelt HP 2.1 mpix for mange år siden. Fant det da jeg snuste litt rundt i arkivet, og begynte å leke med det. I etterkant ser jeg at jeg burde tatt noen skritt til høyre. Hva tilt-shift angår så følte jeg at effekten gav bilde mye mer rom hva tak angår, men det hadde muligens hjulpet litt å få inn flere personer på perongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå