Gå til innhold

Kan noen se over denne pcen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle bestille ny pc i dag, og har satt sammen en liste med deler jeg har tenkt å bruke. Kan egentlig ikke så veldig mye om pc bygging, men tror jeg har alt? Kom gjerne med egne meninger. Link: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...39-F70AB6CD95E1

Det der ser ganske bra ut!

Det du skal alltid sjekke er størrelsen på hovedkortet. F.eks ATX,MicroATX, og hva kabinettet tar , og om det er rett størrelser på ram og cpu osv, at det passer i hovedkortet ; )

Lenke til kommentar

Fordi hovedkortet ditt har 4 ram-slotter. Bedre å ha 2 eller 4 brikker. En annen ting jeg vil nevne er at P5Q sjeldent liker OCZ-ram.

PSU bytter du fordi det er under 100kr prisforskjell.

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor du ikke peiser til med i7.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Fordi hovedkortet ditt har 4 ram-slotter. Bedre å ha 2 eller 4 brikker. En annen ting jeg vil nevne er at P5Q sjeldent liker OCZ-ram.

PSU bytter du fordi det er under 100kr prisforskjell.

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor du ikke peiser til med i7.

Ok, tenkte på å kjøpe i7, men det ble så mye dyrere, 11k uten skjerm... Men hvis noen kan sette det sammen litt biligere så er jeg meget intressert. Det var egentlig i7 jeg hadde tenkt meg.. Hvilken type ram anbefaler du da? PSU er 200kr forskjell og ser ikke vitsen i å bruke mer enn jeg må på den...

Endret av Esbos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...