chris_123 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, fyller 16 år om bare noen uker, men er ikke helt sikker på hva jeg bør gjøre Før pleide jeg å feire det med en film enten hjemme eller på kino.... Vil helst ikke gjøre det altfor komplisert, men spesielt... Noen tips? Ingen tips er for dumme.... Lenke til kommentar
Epitaph Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Forklare hva du mener med spesielt? Blir det for lite spesielt i forhold til måten du har feiret dagen før, med en fest? Lenke til kommentar
Galil Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, fyller 16 år om bare noen uker, men er ikke helt sikker på hva jeg bør gjøre Før pleide jeg å feire det med en film enten hjemme eller på kino.... Vil helst ikke gjøre det altfor komplisert, men spesielt... Noen tips? Ingen tips er for dumme.... Det jeg pleier å gjøre er å dra på kino og se en film og så drar jeg hjem og lager meg pizza og ser på de blodigste skrekkfilmene i samlingen min Det var min 16 års burdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå