M3tt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har noen funnet noe sted som selger rimelig brennbare Blu-ray plater? Det billigste jeg har funnet er 456 kr for 10 hos Datakjeden, men sammenliknet med 200 kr for 100 DVD+R blir kiloprisen mer enn 4x høyere. Har ventet i flere år på at BD-R skal bli konkurransedyktig, men det ser ikke ut til å skje. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det vil ikke skje nei, Sony er grådige gutter som tror de har markedet nå. Dessverre har de bare skaffet seg en super skummel konkurrent som tar de på alle felt. Jeg vil anbefale deg konkurrenten, SATA harddisker og en docking stasjon eller kabinett som du bare setter diskene i etter behov. Med ESATA og skikkelige plugger så har du plutselig mer fart, mer plass og minst like god holdbarhet over tid som Blu Ray aldri kan matche. Sony hadde ikke regnet med harddiskene når de prisla sine BluRay plater. For samme pris for 250Gb med Blu Ray plater får du 1x 750Gb harddisk sist jeg sjekket så de er definitivt utklassert på alle måter og en fiasko for de som skal ta backup. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Prisene har gått nedover på dette mediet også, når flere fabrikker utenom Japan begyner masse produsere kommer det nok til og dette mere enn det her www.dvdink.no koster 39 for en plate på 25GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå