Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

angre etter å ha sex for tidlig?

Pojken

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid blitt lært opp til at å ha sex for tidlig er noe man kommer til å angre på og ikke burde gjøre osv. Nå er jeg 18 år og har fortsatt ikke hatt sex, men nå angrer jeg nesten på at jeg ikke har hatt sex tidligere.. Sjangsen har bydd seg flere ganger, men jeg har avslått fordi jeg må vente på "den rette". Nå har jeg fått et helt annet syn. Jeg skulle gjerne hatt sex fra 14-års alderen og oppover. Jeg skjønner ikke hvorfor alle sier at man må vente på den rette og ikke ha sex, selvom det ikke er lov å ha sex før man er 16. Men hvis man er trygge på hverandre og er under 16 syns jeg det burde være fult akseptabelt.

Hvilke synspunkter har dere?

Endret av Pojken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg angrer egentlig på alt av seksuelle opplevelser frem til jeg var 16/17 år (debuterte når jeg var 12), først da hadde jeg et forhold jeg vil si i dag var "verdig" å ha sex.

Jeg misunner deg den gaven du har å gi til den rette :)

Forøvrig er det lov å ha sex før man er 16, men en over 16 skal være meget forsiktig med en under

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at det er en smak og behag sak. Det skal skje når man er "klar" At det skjer med noen du kjenner godt er uansett en fordel. Hvis jeg ikke husker heeil feil var jeg 16 når det skjedde. Ikke det at jeg har blitt noe ødelagt av dette (ikke det at det er noe spess tidlig heller) men jeg hadde ikke hatt noe i mot å vente lengre heller, hadde kanskje vært uten noe av de ung-og-kåt "hakkene" i senge stoplen jeg har ... Noe tidligere er jeg glad for at det ikke ble noe av..

Ta det når du synes det passer, ikke tenk noe over det.

Lenke til kommentar
Kan si deg at det er veldig få gutter som liker at kjæresten har pult rundt i 5 år med 100 forskjellige gutter.

Det der går begge veier! Selv om jenter kanskje setter pris på erfaring (noe som ikke er negativt hos jenter heller) så er det INGEN som vil ha en sykdoms infisert felles hull(eller joystick..) ^^

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Njaaa. man trenger vel et motpart og ha sex med.. ;D

Selvfølgelig :p Det jeg mente var at man skal jo ikke gå rundt å vente med sex til man er i en alder som oppfyller normene til andre mennesker enn enselv.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...