Speik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg tenkte at når jeg først skal lage en skikkelig CD så holder det ikke med en 50-pak til 100 kr på Elkjøp. Eller hva? Jeg har egentlig ikke peiling. Jeg har tilgang til en CD-duplikator på skolen og tenkte derfor å lage en fysisk versjon av min første musikkutgivelse, men da trenger jeg gode plater som duger. CD-duplikatoren har mulighet til å printe på platen, så CD-ene må kunne bli printet på. Hva skal jeg gå for, og hvor skal jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Verbatim er et merke som pleier å være et relativt sikkert valg. Hvis du kan kjøpe på nettet, finner du butikker som selger det du trenger her: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price Den ene der er glossy, som du ser.. Altså bedre bildekvalitet på utskriften på platen. Tror det er eneste forskjellen på dem... Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mye av kvalitetsforskjellen ligger trolig i utskriftskvaliteten, men jeg vet også av erfaring at billige CD-er har noe dårlig levetid på lesbarheten. Har faktisk selv aldri opplevd at kjøpte CD-er har sluttet å virke. CD-er som jeg har brent selv derimot har ofte sluttet å virke etter noen år, alle fra slike 50-pakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå