sok Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg benytter Windows XP og opplever at pc-en ofte "skrur på" en uønkset skyggeeffekt. Dette medfører at absolutt alt - ikoner, musepeker, tekst, etc - får en skygge, noe som gjør det vanskelig å lese. Det virker som det en "bug" som vilkårlig slår seg av og på. Håper noen av dere vet hvordan jeg kan bli kvitt dette siden det er svært irriterende. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Har du installert noe nytt i det siste, og dette problemet oppstod deretter? Mulig at "Clear Type" er på, det gir et mørk skygge. Jeg har kunn Engelsk OS, men veien er det samme. Høyreklikk på desktop, velg Properties, gå til Appearance fanen, velg Effects, så får du opp det jeg viser i bilde. Skift til Standard. Håper det hjelper. Endret 20. juli 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
sok Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Har du installert noe nytt i det siste, og dette problemet oppstod deretter? Mulig at "Clear Type" er på, det gir et mørk skygge. Jeg har kunn Engelsk OS, men veien er det samme. Høyreklikk på desktop, velg Properties, gå til Appearance fanen, velg Effects, så får du opp det jeg viser i bilde. Skift til Standard. Håper det hjelper. Nei, jeg har ikke installert noe nytt i den senere tid. Skiftet printer for noen måneder siden, men tviler på om det har noen betydning. Benytter standard på skriften. Har du noen andre tips så er jeg takknemlig for det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gi oss en skjerm bilde av problemet ditt. Litt vanskelig å se for meg hva som skjer egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå