Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 klarer ikke pioneer 1080p? ALLE panasonics plasma gjør det. selgeren lyger garantert om hdmi kabelen. får ikke bedre bilde av dyrere kabel. kanskje bedre byggekvalitet og isolasjon men ikke bedre bilder:) kan være at tven på elkjøp er en eldre modell og den du har fått kanskje er en ny utgave med litt nyere finnish? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Den ser ikke ut som den har noe serlig nyere finnish spørr du meg men. Skal ta men en tur dit nå å spørre Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Kom akkurat hjem fra elkjøp og ja det viser seg at jeg har fått feil TV det var en 42PQ3000 jeg skulle ha hatt. Jeg skulle få bytte TVen men siden de ikke hadde mere av den på lager atm så måtte jeg vente. Men siden jeg har blitt litt sugen på den 50" så spurte jeg om de hadde den på lager og ja de hadde 1. Så nå skal jeg evt ta med meg TVen jeg har i stua og få byttet den med en 50" pluss at jeg betaler seff mellomlegge. Så hva trur dere om en 50PQ3000? TVen koster kr 9995 med Trygghetsavtale i 3 år til 799 som egentlig skal være 12995 er ikke så dumt kjøpe dette eventuelt? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 klarer ikke pioneer 1080p? ALLE panasonics plasma gjør det. selgeren lyger garantert om hdmi kabelen. får ikke bedre bilde av dyrere kabel. kanskje bedre byggekvalitet og isolasjon men ikke bedre bilder:) kan være at tven på elkjøp er en eldre modell og den du har fått kanskje er en ny utgave med litt nyere finnish? Begynner å bli en god del år siden jeg kjøpte den tv'en. Er forøvrig en stund siden jeg testa om det funka også. Mener bestemt at jeg fikk svart skjerm på 1080p, mens på 1080i fikk jeg skalert bilde. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 mye har skjedd på de åra da;) maxirace: go for it Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er ikke så lenge HD-Ready skjermer har kunnet ta 1080P signaler. I 2007 kjøpte jeg en 32" Samsung M87 og den gikk i sort hvis den fikk Full HD signaler. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) jeg trur jeg går for 50" ja det er en slik en fant ikke annonse av den på elkjop sine sider. Forksjellen på 2000 og 3000 er detr bare at det er 1 HDMI inngang ekstra? Endret 21. juli 2009 av Maxiraze Lenke til kommentar
hans A Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg stod å så å¨en 50PQ3000 på elkjøp i dag , men syntes den var veldig svart i de mærke partiene. Allt gikk liksom i ett. Er usikker på hvilket signal de hadde inn på TV'en. Godt mulig det var vanlig analoge signal. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 jeg synest at den funke helt fint, har ike prøvd å justere noe lys eller noe slikt enda heller. Tenkt å hente TVen men har ingen bil som er stor nokk atm og heller ikk en med tilhengerfeste. Men kan hende jeg får lånt meg en SUV, trur dere det er plass til en 50" inni den? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 aner ikke. husk tven kan gå i stykker av å ha den liggende Jeg stod å så å¨en 50PQ3000 på elkjøp i dag , men syntes den var veldig svarti de mærke partiene. Allt gikk liksom i ett. Er usikker på hvilket signal de hadde inn på TV'en. Godt mulig det var vanlig analoge signal. i butikkene er det mye belysning. endel mer en hjemme. tven er mye bedre i stua en i butikken. er slik med min panasonic plasma og:=) men ja, Dette er jo billigplasma fra LG så er ikke all detalj i sort som vil vises. panasonic er et skritt forran der på deres billigmodeller. men denne gruser uansett lcd syns jeg. er plasmafan Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 aner ikke. husk tven kan gå i stykker av å ha den liggende jupp veit, 42" fikk vi akkurat plass til i baksete på en toyota avensis stv å da hadde vi vinduene litt åpne slik at to av hjørnene stakk ut av vinduene. Og det var ikke så mye klaring mellom toppen av esken og taket så jeg må skaffe ne bli med litt høyde eller tilhenger av noe slag, men siden jeg ikke har tilhengerfeste på bilen som står i gården atm så tenkte jeg at jeg skule spørre en kamerat med SUV om han kunne hjelpe meg. Vil da gå i bagasje rommet på en normal SUV vell? Xtrail vell å merke. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Bump Har blitt usikker jeg nå, siden det er en 50" burde jeg heller gå for en med full HD slik som 50PS6000 eller er det ingen vits i?`jeg tenker på i forhold til Blueray. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 er ikke store prisforkjellen. vill eda gått for fullhdversjonen:) ikke mye bedre bilde men noe Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 BluRay er vel opprinnelig i 1080p, så til BluRay-bruk er vel FullHD/HD Ready 1080p å foretrekke. Skal du ha så stor tv, så ville hvertfall jeg valgt det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 det skal godt gjøres å se forskjell på hdready og fullhd i den størrelsen på film i bevegelse da. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg har nå kjøpt/lånt med meg 50PQ3000 hjem, selve tv sendingene virkere fine med et klart bilde, har ikke muligheten til å spille av blueray enda så jeg lånte meg en DVD. På den filmen ble det litt kornete bilde noe som er rart siden vanlige TVsendinger ikke er kornete på skjermen. Det var bedre kvalitet på DVDen men det var litt kornete, som jeg neste mistenker er at kanskje filmen skulle være slik, eller at det ikke var den beste filmen. En dårlig film som jeg aldrig har hørt om, som jeg heller ikke så ferdig sidne den var drårlig (The Surfer) Så jeg må få lånt meg en blueray spiller å få testet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 kjøp deg en hd dvdspiller eller en blueray. dvdspiller med scart ekke peny syn. men er også flere filmer som har dårlig kvalitet. men du burde velge hd spiller så du ikek får analogt bilde via scart:) samme med tv tuner Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Vist jeg skal kjøpe noe så blir det vell blueray med det samme, ikke at det blir mindre av blueray at det gjør noe Tenkt å låne meg en PS3 av en kamerat å spille av en blueray film så får vi se Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg har nå kjøpt/lånt med meg 50PQ3000 hjem, selve tv sendingene virkere fine med et klart bilde, har ikke muligheten til å spille av blueray enda så jeg lånte meg en DVD.På den filmen ble det litt kornete bilde noe som er rart siden vanlige TVsendinger ikke er kornete på skjermen. Det var bedre kvalitet på DVDen men det var litt kornete, som jeg neste mistenker er at kanskje filmen skulle være slik, eller at det ikke var den beste filmen. En dårlig film som jeg aldrig har hørt om, som jeg heller ikke så ferdig sidne den var drårlig (The Surfer) Så jeg må få lånt meg en blueray spiller å få testet. Du har ikke sett på en 50LGPS3000 da, 50" tommer med full HD til en billig pris nå, tror den er bedre enn den TV du så på, og les hva folk skriver om den på komplett! . Vurderer den selv For min del er den eneste grunnen til at jeg ikke vurderer den er at det er plasma, ellers så har den jo alt du trenger - Full HD, riksTV, THX kvalifisert, 100 hz, VGA osv osv Endret 24. juli 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå