KingDingLing Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fikk en HTC s710 via jobb. Etter noen måneders bruk begynte taster å falle av telefonen som om de ikke hadde vært festet i det hele tatt. Det var sykt å se på, og når 3 taster hadde falt av sendte jeg telefonen inn til service. Den ble da reparert sånn nogen lunde og sendt meg i retur. Like etter at jeg hadde fått den tilbake begynte taster igjen å falle av, denne gangen falt også gummihetten som dekker over SSD-slot'en av, da den gjorde det fulgte det en stor del av dekselets nedre hjørne med. I tillegg falt denne gangen navigasjonstasten av, og da sendte jeg den inn på nytt. Her har du det morsomme, denne gangen påstår serviceavdelingen at den er støtskadet og at tastene mangler som følge av dette. De sier da at de kan reparere den for 1100 kroner eller kaste den HELT GRATIS for meg. Jeg setter jo selvsagt pris på at de kan kaste den helt gratis for meg, det er jo virkelig over all forventning. Ringte så til HTC og snakket med dem, de skulle kontakte serviceavdelingen og se videre på dette. Jeg føler meg direkte latterliggjort av serviceavdelingen. Hvorfor i alle dager skulle jeg først ødelegge en telefon, for så å sende den inn til dem og forlange reperasjon for så å krangle på en tusenlapp? Dette er en prinsippsak for meg, og jeg forventer da vel virkelig mer enn at jeg får et avslag på en reperasjon av et produkt som mildt sagt faller i fra hverandre. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hvor lenge etter første service ble den sendt inn igjen, og var det til samme verksted? Og hvilket verksted ble den sendt til, dersom du vet dette. Verkstedet reparerer kun HTC godkjenner at de skal reparere, så tror ikke serviceavdelingen forsøker og latterliggjøre noen. Fint om du oppdaterer oss med hvilken beslutning HTC og verkstedet kommer frem til. Lykke til Endret 29. juli 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvis en stor del av telefondekselets nedre hjørne har falt av, så er det et resultat av unødvendig press, støt eller klem mot telefonens deksel. Det faller ikke bare av sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Den biten fikk jeg ikke med meg sist jeg leste tror jeg. Om en bit av selve dekselet har "falt" av.... Så tror jeg nok ikke HTC kommer til og dekke dette. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 ENDELIG har jeg fått svar hos England. Jeg måtte klage saken inn til kundesenteret til HTC og de gikk med på at telefonen har en svakhet og at jeg ikke har beskadiget den selv! Yes sir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå