ilpostino Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 søndag 13 september har jeg tenkt til å komme meg fra Weeze i Tyskland og helst til Paris. Planen er å være der et par dager før jeg reiser videre til Spania, henholdsvis til Bilbao eller en av byene rundt. Det eneste jeg har funnet den dagen er en buss som går til Amsterdam. (Jeg har søkt på fly fra Düsseldorf [Alle flyplasser] men fikk ingen direkte flygninger. noen som har gode tips til hvordan jeg kan komme meg frem? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Tog via Köln er jo en mulighet, men tar nærmere 6 timer med togbytte. Link Tar jo noe lenger tid enn med fly, men tog der nede er jo ganske behagelig Endret 20. juli 2009 av trn100 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 får ikke opplyst pris på Deutsche Bahn sin side. Air Berlin flyr fra en annen flyplass rundt Düsseldorf til Paris for 577 men det er ganske fristende med tog istedenfor. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Weeze til Köln koster EUR. 18,70 og fra Köln til Paris betaler du fra EUR. 31,- med de billigste billettene. Normalpris på siste distansen er EUR. 95,-. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du må bestille fra Düsseldorf som er en litt støre stasjon. Både DB og SNCF har Smoove-billett (ikke refunderbar) på strekningen. 30-45 Euro, men det må bestilles i tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå