mge Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei, Er det noen her som kan tipse om et sted/nettbutikk jeg kan få tak i en Cokin z-pro 77mm adapter-ring? Ser ikke ut til at noen steder i norge har z-pro serien, og om en bestiller fra f.eks bhphoto eller adorama er fraktprisen over det dobbelte av hva selve varen koster. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 http://cgi.ebay.com/Genuine-Cokin-Z-Pro-Se...1|294%3A50#shId $60 + $3 i frakt? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har registrert at FotoVideo i møllergata i Oslo har fått inn Cokin-produkter, uten at jeg har den ringeste anelse om de har akkurat det du er på utkikk etter. Lenke til kommentar
mge Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Shakudu: Det du linker til er filter holderen. Det jeg er på utkikk etter er selve adapter-ringen som festes mellom holderen og objektivet. Dette kjøpes som en separat del. http://www.adorama.com/CK77Z.html?searchin...kin+z+77mm+ring d0ppler: Ja stemmer det, men de har etter hva jeg har skjønt, kun p-serien og ikke z-serien. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fotovideo selger z-pro serien, men den må bestilles. Send en mail til de og si hva du vil ha, så fikser de det. Lenke til kommentar
mge Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Hm, ok. Jeg sendte en mail til Fotovideo på mandag der jeg spurte om jeg kunne bestille gjennom dem, men har enda ikke fått svar. Jeg fant uansett til slutt en annen nettbutikk som ikke hadde så ille fraktkostnader, så adapteren er forhåpentligvis ikke langt unna. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kanskje du kunne dele med oss hvor du fant denne butikken? Husk at for hvert spørsmål i dette forumet så er det sannsynligvis minst ti andre som lurer på det samme, og mange andre som bruker søkefunksjonen kommer til i ettertid. Når man spør om noe og så finner svaret selv så er det for meg en selvfølge at man også "deler svaret med andre", alt annet oppfattes faktisk som ganske så egoistisk og uforskammet. Du er altså herved oppfordret til å dele med oss alle i hvilken nettbutikk du fant Cokin Z adapter-ring og som samtidig hadde "rimelige" fraktomkostnader Lenke til kommentar
mge Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Beklager det Spook, jeg hadde tenkt skulle skrive hvor jeg til slutt fant det i forrige post, men jeg glemte faktisk navnet på nettstedet. Har sjekket det ut nå og stedet er Castle Cameras, en britisk nettbutikk: http://www.castlecameras.co.uk Lenke til kommentar
Spook Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Takk Jeg har tatt vare på denne linken, ser ut til å være en interessant nettbutikk for fotointeresserte. Av en eller annen grunn så ender jeg alltid opp med å handle fra Amerikanske nettbutikker når jeg først handler utenlands. Men denne britiske nettbutikken ser jo ut til å ha greie priser på dte meste, selv om jeg ikke sjekket hva fraktomkostningene ble for litt større ting enn adapter-ringer. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Piffer opp denne tråden igjen. Jeg er i kontakt med FotoVideo angående pris på Z-pro systemet. Vil komme tilbake til prisene når de har svart meg. Jeg har spurt om følgende produkter: 67mm adapter 77mm adapter ND PRO Grad kit m/ND2, ND4, ND og filterholder Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Prøvde i lang tid å få fotovideo til å skaffe noen filter, men gav opp og bestillte fra bhphoto, gikk få dager så fikk jeg det jeg ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå