Gå til innhold

Cokin z-pro adapter

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som kan tipse om et sted/nettbutikk jeg kan få tak i en Cokin z-pro 77mm adapter-ring? Ser ikke ut til at noen steder i norge har z-pro serien, og om en bestiller fra f.eks bhphoto eller adorama er fraktprisen over det dobbelte av hva selve varen koster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ok. Jeg sendte en mail til Fotovideo på mandag der jeg spurte om jeg kunne bestille gjennom dem, men har enda ikke fått svar.

Jeg fant uansett til slutt en annen nettbutikk som ikke hadde så ille fraktkostnader, så adapteren er forhåpentligvis ikke langt unna.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Kanskje du kunne dele med oss hvor du fant denne butikken?

Husk at for hvert spørsmål i dette forumet så er det sannsynligvis minst ti andre som lurer på det samme, og mange andre som bruker søkefunksjonen kommer til i ettertid.

Når man spør om noe og så finner svaret selv så er det for meg en selvfølge at man også "deler svaret med andre", alt annet oppfattes faktisk som ganske så egoistisk og uforskammet. :grumpy:

Du er altså herved oppfordret til å dele med oss alle i hvilken nettbutikk du fant Cokin Z adapter-ring og som samtidig hadde "rimelige" fraktomkostnader :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk :)

Jeg har tatt vare på denne linken, ser ut til å være en interessant nettbutikk for fotointeresserte. Av en eller annen grunn så ender jeg alltid opp med å handle fra Amerikanske nettbutikker når jeg først handler utenlands. Men denne britiske nettbutikken ser jo ut til å ha greie priser på dte meste, selv om jeg ikke sjekket hva fraktomkostningene ble for litt større ting enn adapter-ringer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...