Gå til innhold

Forslag til LAN spill

Anbefalte innlegg

Sitter på LAn nå og trenger noen forslag til gode lan spill. Vet det finnes hundre andre slike forslag men jeg vil høre deres meninger. trenger ikke være noen spesiell sjanger bare hva som helst man kan spille på LAN, hadde vært greit med svar ASAP:D.

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De mest gøyale på LAN:

-Diablo

-Diablo II

-Warcraft III

-Starcraft

-Crysis

-CS 1.6

-CS:S

-Battlefield 2

-Battlefield 1942

-Age of Empires 2

-Heroes of Might and Magic II, III & V

-Quake 3: Arena

-Insane

etc.

edit: støtter Bennythen00b på:

- Open Transport Tycoon Deluxe

- Team Fortress 2

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

takk for svar :D

Det er bare til å komme med flere, blir LAN igjen snart så jeg kommer til å trenger flere spill:P

Vi prøvde også et spill som het soldat, det er et hysterisk gratis spill XD, anbefales på det høyeste.

Det gikk jo selfølgelig masse i CS:S også men det begynner å bli litt kjedelig nå siden vi har spilt det så masse på LAN nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

command and conquer Generals. Vanvittig bra til LAN. Personlig spilt det i en rundt 20-30 timer på LAN, og vi har det like moro ennå.

Men ta gjerne med regler at alle killer den som bruker supervåpen og sånn.

Det var bare i tillegg til andre spill her, ser mye bra forslag som starcraft og BF2 og greier. men i skytespill sjangeren tror jeg nok CS er mest LAN vennlig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

enig med at det er litt trist hvis det var det du mente å si, men jaja, hvis man ikke har noe bedre å gjøre kan man like så godt kose seg med litt laning :p

Har tenkt å spille wolfenstein: enemy territory på lan lenge nå, men har aldri fått tid til det, men det skal prøves :D

Track mania er selfølgelig noe jeg spiller ofte på lan, konge spill :D

når det kommer til resten av forslagene dine sjuskebabb er det nokså bra lan spill :D, har spilt alle bortsett fra battlefield heroes, har hørt at det ikke er så bra?

Lenke til kommentar

enig med at det er litt trist hvis det var det du mente å si, men jaja, hvis man ikke har noe bedre å gjøre kan man like så godt kose seg med litt laning :p

Har tenkt å spille wolfenstein: enemy territory på lan lenge nå, men har aldri fått tid til det, men det skal prøves :D

Track mania er selfølgelig noe jeg spiller ofte på lan, konge spill :D

når det kommer til resten av forslagene dine sjuskebabb er det nokså bra lan spill :D , har spilt alle bortsett fra battlefield heroes, har hørt at det ikke er så bra?

Da har du hørt feil ;) Vel, det er et ganske lyst og enkelt spill, men alikevel er grafikken meget bra, til å være et gratis online spill. Det andre plusset er jo at man kan velge mellom forskjellige classes som man kan lvle. Skal love deg at det er digg å chille med litt BFH, når man er litt sliten og lei av WC3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...