FlinkeFreddy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei og hopp Noen som vet om en plugin til winamp som bestemmer hvordan en sang spilles. Altså, at hver sang begynner 10 sek ut i sangen, at de kun varer ca 50% eller en fast tid, og at de fader når de bytter til neste sang ? Finner ikke plugin, og vanskelig å gugle. Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror du finner det du leter etter her: Options > Prefrences > Output > Dobbelklikk på "Nullsoft DirectSound Output" > Velg fanen "Fade" Om jeg forstår deg rett så er det "Fade on start" du skal stille inn tiden på. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ahh ! Najs, takk for svar ! Men å kun la sanger spille ca et minutt ? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har ikke prøvd dette noe serlig da men, Dj Assistant kan kansje hjelpe deg. Dersom du velger at den kunn skal spille introen til sangene, også velger du på setings at introen skal vare i f.eks. 1min.. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Supre greier, skal teste det ut når jeg kommer hjem! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå