Evolu Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei=) Jeg har nettopp bestilt meg en ny data, og jeg lurer på om noen av dere har noe peiling på hvilke type spill den kan brukes til:) XFX GeForce GTS 250 512MB PhysX CUDA Intel Core? 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket Corsair Value S. PC5300 DDR2 4GB MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, Tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du kan blant annet dra Crysis Warhead på max med en oppløsning på ca. 1200 x 800. Du kan også dra GTA IV, L4D og de fleste andre nye spill på max eller nesten max. Med andre ord har du bestilt deg en skikkelig kraftpakke. Hvor mye kostet PCen? Lenke til kommentar
Evolu Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Du kan blant annet dra Crysis Warhead på max med en oppløsning på ca. 1200 x 800. Du kan også dra GTA IV, L4D og de fleste andre nye spill på max eller nesten max. Med andre ord har du bestilt deg en skikkelig kraftpakke. Hvor mye kostet PCen? Jeg betalte 8400kr=) er glad for at den kan kjøre slike spill! jeg kjøpte den primært til CSS gaming, men er kjekt og kunne gå i butikken og plukke hvilket som helst spill ned fra hyllen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå