Kirchhoff Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei, jeg har en iphone 2g(fra USA) som gikk i stykker et par måneder, men nå har jeg nettopp fått byttet skjerm og digitizer osv. Men når jeg var dum nok til å trykke oppdater programvare, fant itunes ut at mitt simkort ikke var det telefonen er låst til. Og nå er telefonen ubrukelig. Når jeg skrur den på ber den meg koble til itunes, når jeg gjør det får jeg opp feilmeldingen "The Sim card inserted in this iPhone does not appear to be supported", og da er det ikke mulig å få "restore"et den. Hvordan i granskauen skal jeg fikse dette? Takker for all hjelp! Endret 19. juli 2009 av O:M:A Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 er jo ikke værre en å bruke en av geircito sine guider til å hacke og jailbreake på nytt:) mac1.no - forum - iphone - iphoneguider gjort på halvtime. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 nais, skal gjøre det når jeg kommer hjem ikveld:) Takk for svar:D Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 http://home.ntebb.no/geircito/iPhone_guider.html dette er guiden:) beklager jeg ikke la inn link med en gang Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Det funket fett! Jeg er strålende glad! Alle guider vil ha meg til å gjennopprette, men denne guiden viste faktisk hvordan man skulle gå frem akkurat i min situasjon:D Men det er en strek i regningen, jeg tror mitt batteri har blitt ødelagt ved å ligge uten strøm i flere måneder. Batterimåleren fyker fra topp til bunn og med en gang jeg tar i laderen, får jeg beskjed om at batteriet allerede er fullt. Lar den ligge over natten og ser hva som skjer. Selv om dette blir totalt OT i denne delen av forumet: Er det noen av disse batteriene som ser ut til å være værdt et kjøp? Jeg vil helst ikke ha altfor kraftige eksoterme reaksjoner i lommen min:P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 jeg opplavde noe lignende. det kommer seg vil jeg tro Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Sikker på det? ifølge min iphone er nå min telefon fullt oppladet hele tiden. Men når jeg tar ut laderen går det ca 30 sek til den skrur seg av/slukner(uten skikkelig avslutning). Etter at den har skrudd seg av kan den ikke skrus på igjen uten lader(eple tegnet kommer opp og forsvinner igjen(lyset forsvinner mens man kan skimte epletegnet i godt lys)). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 min stoppet på 50% i noen dager og så var den borte. prøv med å lade endel. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Ladet den i natt, den holdt ca 30 sek før den skrudde seg av. Noen som vet hvor jeg får kjøpt skikkelig iphone 2g batteri? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 på ebay. men er no hærk å bytte og du kan risikere å ødlegge bakdekslet Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Har allerede byttet ut skjermen, så jeg vet hva som skal til. Men det blir stress med loddingen. Lenke til kommentar
MissM Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei. Jeg har akkurat det samme problemet. Den samme meldingen kommer opp. Måtte du betale for det opplåsnings-programmet? Var det veldig vanskelig? (Er ikke så veldig flink med sånt) Måtte du åpne dkselet på iphonen? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Eneste forskjell var at jeg måtte holde inne noen knapper mens jeg skrudde på iphonen. Du finner alt i guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå