Gå til innhold

Tips til høst/vinter-jakke


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Nå kommer jo desverre snart høsten og vinteren, og jeg har bestemt meg for å kjøpe en tynn jakke eller frakk istedenfor Quiksilver boblejakke eller Peak Performance boblejakke for den saks skyld, som jeg ser mange går med i dag.

 

Noen som har noe tips?

De eneste ønskene mine er at den er enkel og stilren, gjerne mørkegrå eller svart.

Synes det blir for stygt med for mange knapper, eller knapper over alt slik som mange G-star modeller har.

 

Tenker at det bør være en mellomting mellom frakk og jakke.

 

Tenkte på noe lignende:

pea_coat_2.jpg

apc-storm-coat.jpg

kenneth-cole-reaction-pea-coat.jpg

Men synes nr. 1 og 3 kanskje var litt for formelle.

 

Noen som vet om noen brukendes modeller?

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en beige trenchcoat? Tidløst design på de aller fleste og holder i alle fall et stykke ut i kulden. Du kan jo ha en tykk genser under. Er nr. 1 tatt fra Samsøe & Samsøe? Har nemlig en kliss lik selv, føler at den blir litt formell som hverdagsjakke om jeg kommer på skolen i jeans og joggesko.

Lenke til kommentar

Joggesko er fyfy med mindre du går på en idrettskole ;)

 

For meg ihvertfall er ikke nr. 1 og 3 noe jeg hadde hatt noe problem å gått med til vanlig ihvertfall. Men jeg vil nok heller få tak i en trenchcoat i charcoal når jeg skal finne en vinterjakke (grå og svart er også greit for vintern da).

Vil ihvertfall ikke ha beige farge på en vinterfrakk som ble foreslått. Det er for min del forbeholdt vår/kald sommer/tidlig høst.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ja, er på leting på noen nettbutikker nå, har ikke hatt noe suksess enda, kanskje det er for tidlig?

 

Ang. sko så kommer jeg vel mest sannsynlig til å bruke noen Timberland vintersko (er forferdelig mye snø her om vinteren) eller Nike Dunk, High og Mid.

 

Kanskje det er lurt å kjøpe fysisk i butikk, for å få passformen perfekt? Ser jo ikke noe særlig pent ut om den er for trang eller for stor.

Mulig jeg må ta meg en tur til Oslo snart, er en del andre ting jeg trenger også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...