Wishmaster1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Kjøpte samsung xq100 for et par år siden, tenkte den ville passe bra med min nye samsung tv. Noe den gjorde.. Bildet og lyd var bra det også. Helt til reciveren slo seg av hele tiden. kom opp en ø i displayet og slo seg så av. I tilegg til at den ble skikkelig varm.. Henvendt meg til service, fikk beskjed om at jeg skulle sende den inn. Etter 3 uker fikk jeg den tilbake med beskjed om at de hadde byttet power supply. Den virket fint helt frem til idag. Da tok det fyr i den! Røyk behynte og sive ut av reciveren, heldigvis for oss satt vi i stua og fikk dratt ut kontakten etter bare noen sekunder. Men vi måtte åpne verandadøren pga den ekle lukten. Hadde dette skjedd et par timer før, når sønnen vår satt og så på tv og vi var ute i hagen. Tør jeg ikke tenke på hva som kunne ha skjedd!! Nå har jeg sendt mail til service og samsung norge. Har sakt ifra at jeg vil ha kjøpet hevet, stoler verken på samsung eller service lenger.. Så får vi se hva som skjer.. Endret 20. juli 2009 av Wishmaster1 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Samsung har gode produkter. Sikkert bare dere som har koblet feil. Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Samsung har gode produkter. Sikkert bare dere som har koblet feil. :-) Nei ikke koblet feil. Her har infocare gjort en blemme! Var de som hadde service på den første gang. Er det egentlig mulig å koble feil? Skal vel være rimelig treig i huet for å få puttet inn noen ledninger i feil hull!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg ser egentlig ikke poenget med denne tråden, du sier bare hva som skjedde, at det tok fyr og noe ille kunne skje. Men hva er det du vil? Juridisk støtte, hva du kan kreve fra Samsung? Eller er det "show off" slik jeg opplever det? Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg ser egentlig ikke poenget med denne tråden, du sier bare hva som skjedde, at det tok fyr og noe ille kunne skje. Men hva er det du vil? Juridisk støtte, hva du kan kreve fra Samsung? Eller er det "show off" slik jeg opplever det? Si du skal kjøpe deg hjemmekinoanlegg.. OG det står melllom flere. Så tar du et søk på nettet og blar gjennom noen forum. Da kan det hende at du velger bort dette anlegget som det har vært mye feil med.. Noe show off kan jeg vel ikke si at dette er. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ser poenget ditt, men det er godt mulig at dette også bare var et enkelt tilfelle. Men får vel vente til Samsung svarer. Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Da er reciveren reparert. Måtte bytte hele hovedkortet. De hadde fått inn flere med samme problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå