Durochris Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei Jeg ser etter ett kamera som kan filme i HD kvalitet, er ikke sikker på om jeg skal gå for ett videokamera med HD eller ett kompaktkamera som filmer i HD. Prisklasse: ca, 0 - 2500,- Takker for alle innspill i tråden Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hva med: Canon Powershot SX200 IS eller Panasonic Lumix DMC-TZ7(kan zoome mens man filmer, noe ikke canon kan)? Endret 19. juli 2009 av Durochris Lenke til kommentar
kuami Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva med: Canon Powershot SX200 IS eller Panasonic Lumix DMC-TZ7(kan zoome mens man filmer, noe ikke canon kan)? Casio Exilim EX-H10 er et helt nytt slik kamera og koster 2600.- blanke as we write... Tz7 koster vel ca 3500.- Det kommer flere og flere slike kameraer.... Har selv bestilt Casio Exilim EX-H10 og skal sjekke det ut i løpet av uka. På youtube ligger det et par videoer som er tatt med dette kameraet fra Oslo(på trikken bla). Dette ser jo utrolig bra ut, selv om fotografen tydeligvis bare "slang" opp kameraet og filmet. Når det gjelder dette med å zoome i filmmodus så anbefales det ikke å bruke zoom under filmingen....smak og behag. Film-zoom-og så film videre. Men til 2600.- så måtte jeg bare sjekke ut dette nye Exilim kameraet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Hva med Sanyo HD1010 Dette filmer i Full HD og kan zoome optisk under filming Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104803 Samsung WB550, 720 dog..... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Kjøpte meg Panasonic TZ7 og er kjempe fornøyd, det har alt jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå