MaCh Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 ...skal snart kjøpes. Har vært skikkelig slaskete ang. lappen - blir snart 20. Siden jeg vet like mye om biler som egypterne visste om internett, tenkte jeg at det var greit å spørre her. Hva bør jeg kjøpe? Tenker å bruke om lag 25-30k på den. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gi oss litt mere info så blir det lettere for oss Vil du ha en bil som har bra motor og som det er ungdoms preg over eller vil du bare ha en a-b bil. Sedan eller stasjonsvogn. Bensin eller diesel. Manuell eller automat. ? Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Samme faen. Mmm, sedan eller stasjonsvogn har ikke noe å si, manuell... Trenger heller ikke være en trekasse med hjul fra en barnevogn og gressklippermotor. Ja ok, tar poenget. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kjøp noe japse greier, de kan være litt kjedelige men man får jo som regel en driftsikker bil, det er min erfaring. Toyota og mazda er gode greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå