AnonymGjest Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Han vet at jeg ikke er fra norge og så sier han at jeg kan holde meg unna hvis jeg skal skrive så dårlig norsk? rasist? ...JA Herregud. Etter hva jeg kan huske har jeg aldri diskutert med deg... Og hvor har jeg skrevet du skal holde deg unna? Pluss at det at du skrev dårlig var en veiledning for deg uansett hvilken bakgrunn du har. Tror du jeg har lest gjennom alle dine innlegg for å finne ut hvor du kommer fra så skrive at du burde skrive bedre? Håper for all del at du bare troller nå. Forresten er det ikke eksamen på VG1 derfor trenger man bare å ta VG2 eksamen:) Endret 26. juli 2009 av Joker91 2 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ok, så tregnger ikke eksamen fra VG1 nå. Henger fortsatt i reform '94 verden jeg med GK, VK1 og VK2. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ok, så tregnger ikke eksamen fra VG1 nå. Henger fortsatt i reform '94 verden jeg med GK, VK1 og VK2. Hehe, der kan du se. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er ikke forbudt å holde seg til temaet og heller ta private krangler en annen plass Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er heller ikke forbudt å se når tråden ble laget, hadde blitt ganske kjedelig her om alle skulle bumpe 1.5 år gamle tråder for å fortelle hverandre hvordan de skulle oppføre seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå