Gå til innhold

SE W595: Får ikke dekning, Telenor-abonnement

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er i en form for knipe, jeg har en Sony Ericsson W595, og siden i går har jeg vært ute av stand til få nettdekning. Folk i samme rom som meg får dekning med samme abonnement, jeg har heller ikke dekning i åpent terreng. For ordens skyld, jeg har aldri hatt problemer av denne sort før.

Det er verdt å nevne at jeg ikke tror det kan være tomt for penger på kontantkortet. I så tilfelle ville jeg kunne motta samtaler fra andre (det kan jeg ikke, ei heller SMS), jeg burde også kunne sende en SMS for å sjekke saldoen min, noe jeg heller ikke kan.

Som konklusjon tror jeg ikke at mangel på penger er problemet.

Jeg har også hatt problemer med å få i gang telefonen, men da jeg satte den til lading klarte jeg til slutt å få den i gang. Batteriet var tomt. Dette syns jeg var merkelig, siden mobilen var fulladet i morgest (jeg lader alltid om natten). For ordens skyld fungerte alarmene prikkfritt i morges.

Dersom noen har noen ideer mtp. hva som kan ligge bak problemet mitt setter jeg svært stor pris på innspill. Jeg er noe avhengig av mobiltelefonen min, og det er mildt sagt irriterende. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eventuelt ta å deaktiver 3g´en slik at den kun står på gsm (meny-inst-mobilnett-kun gsm(noe deromkring)) :) pleier som regel å funke på dekningsproblemer.

hvis ikke, er kryssbytting av simkort gull verdt. prøv ditt sim i en annen telefon for å utelukke tlf eller simkort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...