krokodille25 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er det mulig for 2 PS3-er og finne samme MediaServer? Fattern har en server med masse filmer og jeg vurderer og kjøpe meg PS3 fordi det er blueray spiller og en flott spillemaskin, så det hadde vært fint og visst! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) selvsagt.. funker fint det. Men dere kan jo ikke streame samtidig fra samme server da, og skal en kjøre 2 mediaservere på samme maskin som streamer samtidig så trenger en et beist av en maskin. pS: dersom fattern din har laget server av en gammel maskin kan du glemme det om du skal streame hd, det krever kraftig hardware. Endret 19. juli 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Han har et beist av en pc sa har en hp hd mediaserver tror jeg Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 du får prøve og gi tilbakemelding på hvordan det går.. pcen min har 3,2 ghz dualcore, men klarer ikke å streame til to enheter samtidig. Hadde sikkert gått greit om det var xvid jeg prøvde men.. Men med feks en quadqore prosessor er det sikkert mye enklere Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fint om du gir tilbakemelding ja. Mulig det vil gå med en Quad CPU, men da er kanskje disk-hastighet et problem om en ikke kjører filene på seperate disker eller RAD el.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå